• Hinos

Lyckat syskonförsök med ÄD?

Detta var en kul tråd, tack för den Emmylou{#lang_emotions_heart}

Vi väntar ju vår första ÄD bebis i april, det var tvillingar men den ena hade somnat in i vecka 23. Vi vill göra syskonförsök så fort det går. Fick via en annan tjej här veta att man ska ha slutat ammat och fått tillbaka mensen innan man kan göra ett nytt försök.

Nu vill jag gärna amma om det går så då får det väl bli lite senare men jag har ju ålder emot mig och har därför bråttom...

• Hinos

Nu börjar tanken på nästa äventyr att komma! Min man och jag har olika åsikter om ett eller två embryo. Vår ena tvilling somnade ju in och han tror att det mer risker än chanser att sätta in två och jag tror tvärtom...
    Jag ska kolla upp med Riga!

• Hinos

Ja, vi fick en liten Signe den 28 februari. Tre dagar innan kom vår ängel Valdemar! Så livet är annorlunda men vårt lilla mirakel, men det är underbart!

• Hinos

Hur gammal är ditt syskon Nilisen? Vart gjorde du förra ÄD?
    Vi har varit i Riga på AVA klinken!

• Hinos

Glömde gratulera Nilisen att du blivit gravid igen!!
    Förväntatan 68, har du gjort något FET/ET nu eller är du i startgroparna?

• Hinos

Jag kollade med Riga och de tar upp så många embryo vi vill sätta in ett elle två. Klarar inte de upptiningen tar de upp ett och ett. Vi har bara 3!

• Hinos

Hur går det för er med syskonförsök?
    Vi tänkte gör ett i nov-dec, vi får se hur det går men att mensen kommer igång. Kunde inte heller göra det förrän jag varit amningfri i 3 månader och det har ju bara gått en än så länge!

Svar på tråden Lyckat syskonförsök med ÄD?