Inlägg från: Burberry |Visa alla inlägg
  • Burberry

Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?

Orkade inte läsa hela tråden.

Ja, du ts. På Lidl handlar såväl överklass som underklass. Det är bara vissa ur medelklassen som gärna vill anse sig så fina att de inte kan handla där.. Antar du tillhör dem? Själv kan jag bra dra på mig min minkpäls och åka till Lidl i min nya suv, där platsar jag bra, medan jag oftast är ensam i päls på de "finare" matvaruaffären. Så kort sagt, det är inte de med dåligt ekonomisinne som handlar på lågprisbolagen 

Att ha barn är inte mera jobbigt än man gör det!
  • Burberry
    Liselottang skrev 2010-01-23 11:15:07 följande:
    Kanske det :) Har bara blivit så förbannad när jag gått dit. Vad är det för människor som STOR-handlar där? Vad tusan äter de??
    Kan bara svara för oss själva, men tror många är människor som lagar mat från grunden, dvs baslivsmedel. Vi handlar främst mjöl, ägg, mjölkprodukter, ostar, smör, nötter, frukt, grönsaker och rotfrukter till exempel. Samt blöjor, hushållspapper, toapapper, kattmat, kattsand, städprodukter m.m som inte hör till livsmedelssidan.
  • Burberry
    Scaniamamma skrev 2010-01-23 11:48:43 följande:
    Jag handlar på både Öb och Lidl. Även om det inte blir så ofta men ändå. En intressant sak jag lagt märke till efter att ha läst hela tråden är att den enda som inte svarar, argumenterar el förklarar sin fråga el sitt påstående är TS. Lite konstigt tycker jag att skapa en tråd och sen inte svara på dom frågor man får utan undviker dom med en kort mot fråga. Ska man starta en tråd tycker jag man ska svara på dom frågor man får och argumentera för sin sak annars kan man ju helt enkelt låta bli och starta en tråd.
    tror ts funderar på om hon kan handla på ÖB utan att behöva skämmas, för i en annan tråd igår så funderade hon på att köpa barnkalastillbehör på ÖB.. Så hon vill väl veta om någon ur hennes medelklass handlar där..
Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?