Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
Smarta människor som vet att man kan få samma vara fast till bättre pris.
Smarta människor som vet att man kan få samma vara fast till bättre pris.
Jag har arbetat på Ica Kvantum och kan intyga att de inte hade den bästa personalpolitiken där. Arbetade där i 2 år tog åt mig alla pass jag blev erbjuden men fick aldrig ngn tillsvidare anställning. Långt ifrån alla som jobbade där var fatanställda. Folk satt i fikarummet och klagade på det mesta.
Jag blev ganska trött på den arbetsmiljön och bytte jobb. Men det är inte alltid det lättaste därför blev jag kvar länge så om LIDL är skit så var inte säker på att andra Svenska butiker är så mkt bättre.
Det var inte så att jag var en dålig medarbetare få då och då undrar dom om jag vill komma tillbaka som extra anställd men aldrig att jag sätter min fot där igen.
Nu förstår jag verkligen grejen med Lidls snobb reklam hahaha det stämmer ju verkligen. Vet man inte att det är från Lidl så går det alldeles utmärkt att äta det enligt många.
Dessutom så har Euroshopper oftast exakt samma innehålls deklaration som icas alltså det är samma sak bara att man får betala några kr mer för att den heter ICA istället för Euroshopper det ni.