Inlägg från: CarolaE |Visa alla inlägg
  • CarolaE

Vad har du bloggat om idag?

Roligt med nya bloggar att läsa! Här är min finlandssvenska blogg med ca 400 unika besökare om dagen. Skriver om graviditet, babyförberedelser, vikt, vardag, massa goda recept och massa annat roligt! BF 28.05.14 Kika gärna in! Http://carroekman.blogspot.fi :) uppdaterar minst 4 ggr per dag.

• CarolaE

Min finlandssvenska blogg! BF 28 maj ?? Mycket inredning, tips, vardag, magbilder m.m. Kika gärna in! Kommentera gärna er blogg där om ni också skriver preggo blogg :) Har idag lagt upp magbild då det är 100 daar kvar till bf, inspiration till babykläder. Http://carroekman.blogspot.fi

• CarolaE

Kika in i min finlandssvenska blogg! Bf maj 2014. Skriver om graviditet, inredning, träning m.m. Personlig och populär blogg! :) carroekman.blogspot.com idag jämför jag icke gravid kroppen med gravidkroppen!

• CarolaE

HTTP://WWW.CAROLAEKMAN.COM

- Var med i en reality tv-show, och första priset är en RESA TILL LAS VEGAS! Första avsnittet ute!
    - Babyns första outfit hon kommer ha när hon kommer hem från BB
    - PF STYLE hela veckan!!
    - Recept på cheesecake muffins! MUMS
    - Moderskapsförpackningarna från 1994-2014 (alla mammor får i finland en "mamma låda" fylld med kläder och saker till bebisen! Läs mer om det! (Bilden under är innehållet i 2014 års låda)

HTTP://WWW.CAROLAEKMAN.COM

Svar på tråden Vad har du bloggat om idag?