Inlägg från: Milleman |Visa alla inlägg
  • Milleman

Vad har du bloggat om idag?

Jag har bloggat om det hemska mordet på en tjej här i Göteborg. Hon hittades bara några hundra meter från mitt hus i en skogsdunge och jag kunde inte sova på hela natten...
    Jag har ju gått förbi henne när hon låg där i buskarna :( stackars tjej. hoppas inte hon led länge...

alla mina tankar till hennes familj

• Milleman

Idag har det inte blivit mer än ett foto från min mysiga fredagsmorgon.

Men igår bloggade jag om varför jag har så mycket symptom och problem med min graviditet... Det är min sambos fel helt enkelt... ett skämtsamt inlägg!

Min blogg hittar ni på www.hannasfotoliv.blogg.se

Mycket middagstips, mitt liv med min lilla familj och nu även om min graviditet! Glad

• Milleman

Jag älskar att vi ska ha barn, jag har sett fram emot detta i många år och äntligen är vi på väg mot den största resan någonsin!

antar att någon här inne kikat in på min blogg och kommenterat :) Jag älskar barnet men har tyvärr blivit gravid-deppig då jag varit nästan helt sängliggande i perioder tidigt tidigt i graviditeten, plus att jag hela tiden har ont av foglossning och konstant huvudvärk...

Och inlägget du kommenterade var ju ett skämtinlägg... Det är mest sånna som känner mig som följer min blogg och då förstår man tonen... Plus att där var smileys i inlägget Glad

Trevlig helg! 

Svar på tråden Vad har du bloggat om idag?