Bohman Äldre 6 Apr 22:12 13596 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du bloggat om idag? Senaste inläggen Ingen förändring... Sond....igen... Bloggdesign ♫♥♪ Min bästa Hugoooo ♫♥♪ ♥ Skitunge ♥
Bohman Äldre 7 Apr 07:10 #6855 Återställ Anmäl Du ogillar detta 5:e dygnet på sjukhuset med min lilla pojke!! Senaste inlägget: *Hoppas Hoppas*
Bohman Äldre 8 Apr 20:28 #6877 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Oroliga mamman hade rätt... Fortfarande inskrivna.. Natten hemma.. Status: Osäker?! Hemma!! Ändrade planer... Permission! Mina underbara små troll... FRAMSTEG LIKE HELL!! *Hoppas Hoppas* Ingen förändring... Sond....igen... Bloggdesign
Bohman Äldre 9 Apr 13:07 #6880 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Promenad och lunch! Ronden Inhalation Natten som varit Mammas lilla groda!
Bohman Äldre 16 Apr 08:53 #6941 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Tidig morgon. Mjölkstockning! Säger mamma o pappa... Sista arbetsdagen... 3 PAKET TILL MIIIIIIG!!!!! Världens underbaraste make! Första dagen på jobbet... Idag börjar allvaret... HUGO 7 MÅNADER!!! Hål i taket!! HEMMA!! Ska jag skratta eller gråta?! Jag orkar inte mer... Morrn morrn. yes yes yes!! Eftermiddagen på sjukan... Promenad och lunch! Ronden Inhalation Natten som varit
Bohman Äldre 21 Apr 21:36 #6999 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen En underbar skärtorsdag! GLAD PÅSK! Strutonsdag! Dagens fundering.. ÅÅÅÅ....så nervöös!! Haha, jag bjuder på denna... Solen suger!! Hoppla hoppla... När jag blir miljonär... Underbar dag.. Shopping i Norrköping! Hugo är sjuk igen.. En dag med de bästa!!!
Bohman Äldre 22 Apr 18:25 #7008 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen ...Min överraskning i morgon... Ska införskaffa ny påsktradition. En låååååång fredag!
Bohman Äldre 23 Apr 20:25 #7017 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen ...MIN ÖVERRASKNING... Påskäggen är gömda! ...Min överraskning i morgon...
Bohman Äldre 27 Apr 11:57 #7045 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Hur fan gör man då?! Fullspäckad dag! Grillkväll i Bomansro! "Du är min bästa kompis....HELA DAN" ...MIN ÖVERRASKNING...
Bohman Äldre 28 Apr 08:04 #7057 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Trollunge! Vill du bli en Buzzador?! Hur fan gör man då?!