Bohman Äldre 24 Jan 14:43 13596 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du bloggat om idag? Senaste inläggen Barnen har städat!! Tårtan e klar.. va fan? Världens bästa Svärmor! Kommentarer... Magsjuka is in tha house! Söndagen.. Bästa!!! Helgen del 13 Helgen del 12 Helgen del 11 Helgen...del 10 Helgen del 9 Helgen del 8 Helgen...del 7 Helgen..del 6 Helgen....del 5 Helgen...del 4 Helgen..del 3 Helgen...del 2
Bohman Äldre 27 Jan 22:25 #9407 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Orkar man? O där kom nästa kraftiga anfall... Jag ser det snöar... Lite nervös.. Stackars barn...
Bohman Äldre 9 Feb 22:49 #9492 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Barnen tycker det är sååå kul att... En del bilder... Så sant.. Världens finaste VÄNNER! Ilfart till akuten.. En tårta?! Rast... En överraskning från min make! Nått måste de väll göra? Ligger lite efter. Myskväll med de finaste. Som utlovat, här kommer tårtan! Nattvakt pass 1 Tårtan är klar... Att det ska behöva ta sån tid... Det gör så ont.. Kvällens middag.. Jesper ritar! Februari... Hemma igen..
Bohman Äldre 12 Feb 21:36 #9513 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Tyst som en mus...HJÄLP! Varning.. Nya tårtor... Uuuuuhhh!
Bohman Äldre 22 Feb 22:19 #9607 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Fy fan.... Alldeles för mycket... Hade det på känn.. Nervös.. Världens underbaraste dag!!!! Kvällen kommer bli magisk! Pulka-åkning... Världens mysigaste unge! Kan ni gissa??? EN utmaning... Vinterlek-cupcake-mys Är det inte konstigt?? Frisk luft... Älskade Wilma.. såäre... Nämen?! Ett TILL telesamtal från sjukan!! Sjukhuset ringde... Alla hjärtans kväll... ...orkar inte mer snart... Alla hjärtansdags frukost. Busunge..
Bohman Äldre 23 Feb 20:11 #9613 Återställ Anmäl Du ogillar detta CT-skalle för min älskade lilla pojke...
Bohman Äldre 1 Mar 18:31 #9635 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Lite tröttsamt är de... Tårtan.. Fusk... Ännu mer vab..... Jespers svar på CT. Vilken konstig dag! HJÄÄÄLP!! Min stackars lilla pojke... Ååååå..... Status: Fel...! Alltså seriöst?! Vad tror du?? Delad tur.. Skrattretande?! Barnen skriver... Wiiiiii..... Jenny, min goa vän!! Allt är pest... Faaaan!!
Bohman Äldre 19 Mar 08:07 #9729 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Wonderwoman!!? Söt-Hugo... Söndag i all ära.. Sista dagen.. Du ser väll??? Frågor.. HAHAHAHAHA.... Ett telefonsamtal... :-O Underbaraste dagen!! Nya tårtor.. "Lill-fredag" Myskväll med barnen! Mer gravdekoration. Jag söker... Ja... Tack för den käftsmällen... Vilken omtanke... Förlossningen!! Framme i Södertälje... Finaste gravdekorationen!
Bohman Äldre 28 Mar 23:51 #9772 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Klarar inte av det... *bryter ihop* Utebus! Världens bästa vän!! Hahaha.. Underbara dag...NOT!!!!!!!! BVC Livet är förbannat orättvist... Det vände tillslut.. Saknad... Åt helvete för tidigt.. Lördasmys! Vår fina lördag so far.. Haha...helt jävla sanslöst!! Hmmm../ Saknar... Natt... Vårfint hos våra Änglar! Mysdag med mina älsklingar! Bra start på morgonen...
Bohman Äldre 30 Mar 17:43 #9784 Återställ Anmäl Du ogillar detta Senaste inläggen Min stackars kille.. Kärlek! Sjukhus besök! Underbara väder.. Vi har bestämt oss... Klarar inte av det... *bryter ihop* Utebus! Världens bästa vän!! Hahaha.. Underbara dag...NOT!!!!!!!! BVC Livet är förbannat orättvist... Det vände tillslut.. Saknad... Åt helvete för tidigt.. Lördasmys! Vår fina lördag so far.. Haha...helt jävla sanslöst!! Hmmm../