Inlägg från: Liiseen |Visa alla inlägg
  • Liiseen

Vad har du bloggat om idag?

Klicka på bilden så komemr du tll tävlingen!!

• Liiseen

Massor med uppdateringar sedan sist, sammanfattning av mitt 2010 mm. titta in!
  • Liiseen

Bloggen är uppdaterad. TÄVLING PÅGÅR! - Vinn ett paket nappar från namnnappen!!
    Skynda, tävlingen avslutas på måndag 17/1!!
  • Liiseen

Bloggen är uppdeterad ännu en gång.. =) Och så har man på sig fram till 15.00 idag att anmäla sig till namnnappen tävlingen som finns på bloggen. Efter der så avgörs det ikväll. Lycka till!
  • Liiseen

Många nya inlägg...
    Titta in o se om det är en blogg för dig??
  • Liiseen

Bloggen har blivit uppdaterad med foton fråm dagen och vår nya trädgård!! Klicka på bilden så kommer du till bloggen
  • Liiseen

Titta gärna in o se om det är en blogg för dig =) Uppdateras i stort sett varje dag, kan hände att jag glömmer. Men vad gör det om 100år ??

Handlar om mig o min familjs liv. Just nu är jag mammaledig, men annasr så jobbar jag som yrkes målare och då berättas det nog en del om det me. =) min bloggadress är http://lisnilsson.blogg.se men du kan även trycka på bilden!
  • Liiseen

Bloggen är nu uppdaterad med bilder från renoveringa va sovrum och nu när det är färdigt.
    Finns några bilder från vardagsrum med, docj endast sm färdigt. Ska lägga upp från renoveringen så snabbt som möjligt. Förhoppningsvis i morgon!!

Titta in på lisnilsson.blogg.se     kan oxå klicka på bilden!!
  • Liiseen

Hittar lite av varje på min blogg, renovering av vårt hus, fix i trädgård och annat skoj. Följ utveklingen av min son och att han börjar dagis i augusti.och jag själv ska tillbaka till jobb om det inte blir operation förstås. http://lisnilsson.blogg.se

• Liiseen

Bloggen är nyligen uppdaterad med massa bilder från gossarnas bus igår!

klicka på bilden så komemr du till bloggen!

Svar på tråden Vad har du bloggat om idag?