Vad har du bloggat om idag?
Dop, hundallergi och bristningar! Alltid bra med både bilder och uppdateringar
Dop, hundallergi och bristningar! Alltid bra med både bilder och uppdateringar
Magbild i vecka 21 och udda drömmar. Jag älskar att bära på vår son just nu :)
blogg.alltforforaldrar.se/fromyouon/
Vad pratas det om på mammafikor egentligen?! blogg.alltforforaldrar.se/fromyouon/ Alltid bra uppdateringar och mkt bilder
blogg.alltforforaldrar.se/fromyouon/ Magbild och hur jag firar alla hjärtans dag!
blogg.alltforforaldrar.se/fromyouon/ I väntans tider x3 idag.. Tankar kring inredning osv. Bilder, bra uppdatering och personliga inlägg. In och lämna en kommentar, så att jag har fler bloggar att följa
Visning på vår lägenhet! Massa bilder i bloggen :) In & kika! Svarar alltid på kommentarer & hittar gärna nya bloggar att följa :) blogg.alltforforaldrar.se/fromyouon/
Vad jag tycker om prinsessans namn, inredning och dagens gravidmage! Följ mig under resten av min graviditet, vecka 23+0 imorgon Lämna en kommentar, jag hittar gärna nya bloggar att följa! ALLTID BRA MED BILDER OCH UPPDATERING!
blogg.alltforforaldrar.se/fromyouon/ Bristningar, överkänslighet, mitt musikgeni i magen. Massa bilder & bra uppdatering!
23 år gravid i vecka 32 med mitt första barn, bloggar om min vardag som hundägare, nybliven husägare och sambo med min C! Uppdaterar varje dag och har för det mesta bilder! Kika in och kommentera, jag letar ständigt efter en ny blogg att få läsa :)
Idag har jag bloggat om Valborg i Lund!
Bästa Valborg jag någonsin haft! Den var helt nykter och jag mår som en gudinna idag.
En lista på saker man ABSOLUT INTE säger till en gravid och saker som är okej att säga. Folk verkar ju inte vet vad som är okej.
Min fantastiska babyshower, som jag överraskades med i lördags! Som en dröm. Alldeles underbar! blogg.alltforforaldrar.se/fromyouon/
blogg.alltforforaldrar.se/fromyouon/ Mina trädstammar till ben! 5 veckor kvar till BF och jag längtar mig gråhårig. Följ mig sista biten Försöker att uppdatera bra dagligen!
blogg.alltforforaldrar.se/fromyouon/ Snart dags för igångsättning.. Snacka om nervös!!!!