Inlägg från: zasata
|
-
-
Söndagsmys och trött bitterfitta.Känns förjävligt rent ut sagt så mycket jag missar i mitt liv, och så mycket barnen missar i sitt liv för jag e så rädd.
zasata.blogspot.se/
Håll koll på era jävla ungar!(och det gör inget om ni lämnar en kommentar så jag kan titta tillbaka,) -
Kalla mig bölig..Tappade fokus och fick panik, tänk om det skulle hända mina barn? Tänk om något händer mina barn och dom skulle försvinna?
Ny tatuering. -
Woho, jag vann turneringen.Idag är en sådan jag inte vill gå upp ur sängen, jag vill inte existera. Jag har tagit min medicin på tok för sent och på tok för lite för att orka.
-
Förtjänar inte mina barn en fungerande, och "vanlig" mamma?
http://zasata.blogspot.se/
RitalinDet är ungefär så det känns, varje dag. Och ingen verkar vilja förstå. Hur den där timmen är, när man "bara är", så som egentligen "alla" är, fast dom tänker inte på det. Hur svårt det kan vara att gå och skriva den där matlistan, planera maten för dagen för barnen, få tiderna och rutinerna att gå ihop.
Låst och instängd -
-
Känslor och AdhdHur ska man kunna lita på någon annan, om man inte litar på sig själv?
Igår lovade jag att aldrig skära mig igen. För mig är det ett sett att bli lugn, att återfå kontrollen på mig själv. Att vakna upp ur den ilskan och sårbarheten man hamnar i när man blir misstolkad hela tiden. -
-
-
App-tips!Ibland räcker det nog bara att vara riktigt trött småbarnsförälder. haha. <---- App för dig?
OrkeslösKänner mig som värdens sämst mamma. Sämsta flickvän, sämsta vän, sämsta ex. Jag orkar inte idag. Behöver bryta ihop och ta mig upp.
Matlagningsguide för personer med ADHD – problematikSkrattvarning