• Bruden1

Nån som vet var man köper måttanpassade skjutdörrar till garderober??

Vi har 4 vanliga garderober i vårt somrum och nu vill vi ha skjutdörrar till dem istället.
    Var köper man det, som man bara kan fästa i dem? det ska alltså inte vara hela stommar utan bara dörrarna. Helst spegelglas...

(¯`°?.¸ ♥ Mamma till charmtrollet Evelina född 051013 & lillstumpan Alicia född 080529 ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Nån som vet var man köper måttanpassade skjutdörrar till garderober??
  • Bruden1

Hittar inga garderober där...

(¯`°?.¸ ♥ Mamma till charmtrollet Evelina född 051013 & lillstumpan Alicia född 080529 ♥ ¸.?°´¯)
  • Myzan

Nej dom kankse inte har på hemsidan. men jag vet att dom gör sånna. har själv måttanpassade garderober därifrån.

• Bruden1
    Myzan skrev 2010-01-23 19:22:54 följande:
    Nej dom kankse inte har på hemsidan. men jag vet att dom gör sånna. har själv måttanpassade garderober därifrån.
    oki =)
  • curiosa

Stort sett varenda byggvaruhus har det.
    Vi har Lumi hos oss och de måttbeställs efter de måtten som kunden söker.
    Fästs i tak och en skena på golvet.

• Bruden1
    curiosa skrev 2010-01-24 14:23:42 följande:
    Stort sett varenda byggvaruhus har det.Vi har Lumi hos oss och de måttbeställs efter de måtten som kunden söker.Fästs i tak och en skena på golvet.
    Åh vad bra då kan vi ha kvar de befintliga garderoberna och bara sätta skjutdörrar framför!
  • Myzan

Ring till Ackes i morgon och prata med Tobbe eller Ingela
    I morogn börjar deras kampanj på skjutdörrar, 30%.

• Bruden1
    Myzan skrev 2010-01-24 16:52:44 följande:
    Ring till Ackes i morgon och prata med Tobbe eller IngelaI morogn börjar deras kampanj på skjutdörrar, 30%.
    kan man beställa genom dem o få hem det, gäller det hela landet menar jag? bor på Öland...
Svar på tråden Nån som vet var man köper måttanpassade skjutdörrar till garderober??