Inlägg från: 5 barnsmamman |Visa alla inlägg
  • 5 barnsmamman

Hur många dagar har ni kvar till BF?

10 dagar

• 5 barnsmamman
    Tingeling1981 skrev 2010-07-22 11:19:14 följande:
    1 dag. BF imorrn men tror jag kommer gå över....

Har ingen lust att föda just nu heller då jag hört att det är kaos på förlossningen i Malmö (där jag bor) samt att de + flera förlossningar i närheten har fått skicka vidare patienter som ska föda till andra sjukhus pga fullbelagt. Frågan är om det verkligen blir bättre ändå eftersom det är sån babyboom nu...
    jag våndas på tisdag när jag ska in på bedömning för igångsättning har hört att det är fullt så man kan hoppas att dte finns nån plats.
  • 5 barnsmamman
    Tingeling1981 skrev 2010-07-22 16:10:37 följande:
    klumpfh skrev 2010-07-22 12:27:36 följande:
    Tingeling81: här är en till som ska till malmö men får se vart man hamnar. Ska på överburenhetskontroll på söndag så får se vad dom säger. Hoppas man slipper flänga skåne runt för att föda.:/
    Håller tummarna för er tjejer!!! Hur länge har ni gått över/ när blir det tal om igångsättning??
    Alla andra som föder här runtom får ju plats så visst ska det ordna sig för oss också. Kanske ändå är lite skönt om det blir en igångsättningför det innebär ju planering och då kan de ändå planera var man ska i god tid, om den lill* inte vill titta ut innan. Hursomhelst blir det säkert bra, lycka till {#emotions_dlg.flower}
    jag har beräknadsdag den 29 men jag kommer att bli igångsatt senast den 28 fick jag veta idag pga kraftiga foglossning och jobbiga förvärkar
  • 5 barnsmamman

igår kom våran lilla tjej kl 15.44 hon vägde 4110 g och 52 lång.
    allt gick bra fast hon låg högt upp.

lycka till alla

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?