Inlägg från: JoannaAlbin11 |Visa alla inlägg
  • JoannaAlbin11

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Ååh vad alla har gått låångt!! Så avis jag blir! Jag är bara i vecka 7 och har typ sådär 240 dagar kvar ;o ! 

• JoannaAlbin11

Javisst har ni det! :) Känns bara som en hel evighet just nu ;p fast förra graviditeten bara flög fram ;p hoppas det går fort nu också! :) Lycka till alla andra som snart ska föda! :)

• JoannaAlbin11

Ja det går säkert fort! Just nu vill jag bara komma över v.12 så jag kan slappna av och bara njuta av min graviditet! Känns lite nervöst varje dag nu att något ska hända.. :/

• JoannaAlbin11

Precis! :) Okej, fast när jag var gravid med min son, då ville han ut för tidigt och då var jag i v.31 men då stoppade dom det.. Dom sa att han inte fick komma ut förren tidigast v.36. 

• JoannaAlbin11

Själv är jag bara i v.7 och har över 200 dagar kvar.. Just nu längtar jag bara tills jag är i v.12 så man kan känna sig lite lugnare sen ser man ju fram emot ultraljudet och få se om allt är bra och om det är en son eller dotter som ligger där inne :)

• JoannaAlbin11

Hej allihopa.
    Vill bara berätta att i fredagskväll fick jag en stor blödning samt en konstig värk i magen.. Antar att jag har fått missfall :`( är helt knäckt..  Ska försöka få en tid någonstans idag där jag kan få veta säkert.. 
    Tack till alla er som stöttat mig i min oro om att detta skulle hända, det hjälpte mig mycket trots att mardrömmen ändå slog in.. 

• JoannaAlbin11

Ska in till akuten ikväll när sambon kommer hem så får vi se om dom kan hitta en bebis därinne eller om det blev ett missfall.. nervöst! :(

• JoannaAlbin11

Fick ju en blödning i fredags och ikväll ska jag in till akuten och förhoppningsvis få reda på om där är en bebis kvar eller inte, men det var nån som sa att dom inte kollar det om man är innan v.12? Men det kan vell inte stämma? Jag måste vell få reda på om min bebis är borta eller inte? Och om jag har fått missfall är det vell viktigt att se så allt har kommit ut? Dom kommer vell hjälpa mig ikväll och inte bara skicka hem mig?

• JoannaAlbin11

Stampan: Så skönt att höra! Tack för stödet, kommer va extremt nervös men hoppas det går bra och att den lill* finns kvar! 

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?