Hur många dagar har ni kvar till BF?
25 dagar kvar och jag avlider i värmen :( speciellt denna gång nu när bebisen är så stor :(
25 dagar kvar och jag avlider i värmen :( speciellt denna gång nu när bebisen är så stor :(
24 dagar nu :)
23 jäkla dagar kvar Ännu värre så jobbar jag fortfarande och ska göra även nästa vecka.. Jag är helt DÖD i kroppen!
22 dagar... denna eviga väntan alltså.
18 dagar kvar men vet inte om det ev. blir kejsarsnitt tidigare pga ett elakt virus och en stor bebis till mitt lite mindre bäcken
17 dagar kvar, ska till BM idag och få svar på massa prover etc och förhoppningsvis få veta om det blir snitt/igångsättning eller gamla hederliga "komma igång av sig själv" metoden. Har ett elakt virus i kroppen som gör det komplicerat att föda just nu
16 dagar kvar.. hur har ni som fått hinnsvepningar gjort?? Här vill de inte ens undersöka när man frågar, vågar inte ens fråga om hinnsvepning...
15 dagar kvar, men med min tur blir det väl 15+14 övertid.
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhh...........................
15 JÄVLA SKITDAGAR kvar plus övertid säkert, hur fan ska man orka!? Svullen överallt, ont i varenda muskel, kan inte sova om nätterna, förvärkar så fort jag rör mig som gör ONT, och så ett underbart herpes-skov på allt detta så jag varken kan sitta/stå/gå utan smärta. Vad har jag gjort för att förtjäna detta!?
Med första barnet var det inte alls så här jobbigt mot slutet Nu vill jag bara dö! Jobbar sista dagen imorgon, hoppas tiden går fort nu
14 dagar! shit vad sakta det går!
13 dagar kvar nu!! det går sakta framåt, snart ensiffrigt
12 dagar kvar nu! Gjorde gipsmage igår och jämförde med förra grav-magen och denna är BRUTALT mkt större.
Kul att se skillnaden
10 dagar!!!!!!!!!
9 dagar kvar!!! nere på en-siffrigt Slemproppen släppte lite imorse och lite igår.