Inlägg från: Perssonlund |Visa alla inlägg
  • Perssonlund

Hur många dagar har ni kvar till BF?

den kära leken skrev 2010-08-29 20:17:56 följande:
    Så här på BF+11 som jag är idag så kan man verkligen fråga sig varför! Jag blir också jävligt förbannad på att ingen kan svara på varför vissa går över men andra inte. Känns inte som någon kan svara på nåt. Inte viktigt att forska om? Ähhh det där med gravida kvinnor det skiter vi i, de får bara stå ut helt enkelt!
    Precis så känner jag. Jag ska inte klaga som bara gått över 1dag, men det bör ju inte vara bra att gå över så länge heller precis som att det inte är bra att få förtidigt heller. Dom borde forska i det ännu mer. Inte konstigt att barn är stora idag...TYP alla går ju över.... Bebisarna blir större och klart barnen när dom blir större också. Inte bara en massa godis mm... Nää jag tror verkligen inte att det är bra!!! Får du ingen hinnsvepning?
  • Perssonlund

BF+3 idag. Hoppas min prins vill komma snart.

• Perssonlund

BF+4.... Vill att något händer nuuuu.

• Perssonlund

BF+9 idag. Inga känningar alls längre. Bara till att bege sig till Bm på onsdag...

• Perssonlund
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-09 14:36:57 följande:
    Oj blir det igångsättning ?
    Nää inte försen nästa vecka isåfall. Men jag blir inte så sugen på att tänka på att skaffa ett syskon till honom iallafall, gud vet hur länge jag skulle få gå då....  Men jag tror att det är på g så jag tror inte jag hinner någon igångsättning. Hoppas att han vill kika ut imorgon. Hade varit så perfekt
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?