Inlägg från: Perlan08 |Visa alla inlägg
  • Perlan08

Kopierar mitt tidigare inlägg men ändrar bara antalet dagar lite:

1 dagar till BF eller 20 dagar om jag går över maximalt som med sonen.

• Perlan08
    Perlan08 skrev 2010-09-17 07:43:50 följande:
    Kopierar mitt tidigare inlägg men ändrar bara antalet dagar lite:

1 dagar till BF eller 20 dagar om jag går över maximalt som med sonen.
    1 dag, ska det ju vara. Singular, inte plural :)
  • Perlan08

0!

Har BF idag men tror knappast det kommer hända något. Jag räknar kallt med att gå över till 42+5 som med sonen och då är det 19 dagar kvar.

• Perlan08

BF+1 men som jag skrivit tidigare i tråden: räknar istället ner till absolut sista dagen bebis kan komma, alltså 42+5 (som sonen gjorde) och då är det 18 dagar kvar.

• Perlan08

Är inne på BF+2 men räknar ner till absoult sista dagen bebis kan komma, alltså 42+5 (som sonen gjorde) och då är det 17 dagar kvar...

Den här gången känns det mycket segare än när jag gick över med sonen. Vet inte hur jag ska orka om det är mer än två veckor kvar =/

• Perlan08

Är inne på BF+3 och 16 dagar kvar till absolut sista dagen bebis kan komma, alltså 42+5 (som sonen gjorde)

• Perlan08

Är inne på BF+4 och allt av intresse i förlossningssstartsväg lyser med sin frånvaro... 14 dagar kvar till igångsättning, 15 dagar kvar till absolut sista dagen bebis kan komma (42+5)

• Perlan08

Är inne på BF+5 och allt av intresse i förlossningssstartsväg lyser med sin frånvaro... 13 dagar kvar till ev. igångsättning, 14 dagar kvar till absolut sista dagen bebis kan komma (42+5)

• Perlan08

Är inne på BF+6 och allt av intresse i förlossningssstartsväg lyser fortfarande med sin frånvaro... 12 dagar kvar till ev. igångsättning, 14 dagar kvar till absolut sista dagen bebis kan komma (42+5)

• Perlan08

Är inne på BF+7. Skulle tro att det är 11 dagar kvar till ev. igångsättning, 12 dagar kvar till absolut sista dagen bebis kan komma (42+5)

• Perlan08

Jahapp, då var man inne på 41+0. Blir irriterad när jag tänker på BMs käcka "men det här är en helt annan graviditet så den här gången är det inte alls säkert att du går över. Alla graviditeter är olika" när man tagit upp risken att gå över lika mycket som med sonen.
    Har iofs 1 v och 5 dagar kvar tills dess men ändå, om det inte har hänt något nu så känns chansen rätt liten att det kommer att hända den kommande veckan =/

Äh, kanske bara är irri för att jag inte kan sova

• Perlan08
    Perlan08 skrev 2010-09-27 07:24:41 följande:
    Inne på BF+8 och inga tecken på att förlossningen är på G =(
    BF+9 ska det vara
  • Perlan08

BF+11 och inget händer. Inget alls =/
    Har fått tid för bedöming på fredag men det är såååå läääänge dit.

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?