Hur många dagar har ni kvar till BF?
6 dagar kvar! :)
6 dagar kvar! :)
5 dagar! Känns så overkligt på nåt sätt, kan inte riktigt förstå att bebis snart är här efter 9 månaders längtan och väntan.. Tänk att jag ska bli mamma! <3
3 dagar kvar nu, så jag går bara och längtar och väntar! :)
2 dagar kvar nu :)
En dag, har BF imorgon :) Känner dock inte av att nåt skulle va på gång så jag får nog vänta några dagar till innan jag får träffa min lilla bebis :)
BF idag, men ingen bebis ännu :)
BF +1 idag..
BF+2 idag..
Klockan är efter midnatt så då är vi inne på BF+3.. Hoppas verkligen liten vill komma ut till oss snart :)
BF+4.
Trodde det var pågång i natt/i morse då jag vaknade upp med "mensvärk" och fick klocka värkar. 5 minuters mellanrum i ungefär 2 timmar, sen försvann dom bara, poff! Har just varit hos min barnmorska (hade ett inbokat möte) och hon kände efter och sa att det var ett "gynnsamt läge", att tappen var mjuk/mogen men att tappen fortfarande pekade lite bakåt. Frågade om det automatiskt betyder att det dröjer flera dagar till men det sa hon att det inte behöver göra. Bara bebisen bestämmer sig för att titta ut så kommer den att göra det. :) Hon kände i alla fall huvudet långt, långt ner och det var tydligen bra. Så jag fortsätter att hoppas att lilla bebisen snart är hos oss. (Även om jag ställt in mig på en lååååång väntan)
Bf+5 då, börjar bli lite less på att vänta nu..
BF+7, trodde för allt i världen att jag skulle gå max en vecka över tiden. Tänk så fel man kan ha :(
BF+8.. Tycker du kan komma nu lilla vän!
BF+10, känns som att jag kommer va gravid för all framtid..
Igår kl 21.32, BF+11, födde jag en liten tjej! :) 3580g och 50,5 cm lång och helt underbar!
Här har ni min lilla tjej Lily som föddes på BF+11. Hon var värd all väntan!