• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Stampan

Hej cataleya!! Jodå, ingen bebis än men är bara på BF+3 så har inte gått så fasligt mycket över ännu även om jag vill ha bebis NU!!!

• gogirlie
    Blivandemamman skrev 2012-10-11 20:54:18 följande:
    Nu är han född våran prins Elliot! <3 En stor rackare! 52 cm och vägde 4085 gram! Men alla mår toppen :) Förlossningen startade ca 12.00 av kraftiga värkar och 18.09 föddes han! Det känns helt fantastiskt :) På bf+11 ville han anlända :)

Ett stort grattis till pojken:)
  • Hoppas83

41 dagar kvar... Träffade några bekanta vid olika tillfällen igår och fick kommentarer som; "Det händer snart, va? Du ser nästan ut att behöva en BM med dig nu" och jag svarade; "Inte riktigt än, det är lite över en månad kvar" och fick till svar; "Är du säker på att det inte är tvillingar?!" En annan kommentar var, "Nu är det bara några få dagar kvar" och då säger jag; "Det är lite mer än en månad kvar" och till svar fick jag; "Ja du, du är verkligen stor". Är så glad att jag ska på viktuppskattning om två veckor, börjar bli lite orolig att det här är en stor bebis :-/ Har under en stun haft känslan att han kommer tidigare än beräknat, vi får se!

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?