• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Blivandemamman
    Stampan skrev 2012-10-23 16:22:26 följande:
    Awwww, tack cataleya!

Skulle blivit igångsatt imorgon men min lilla dotter ville komma ut igår( måndag) morse kl:5.56. Det roliga är att alla säger att andra barnet kommer tidigare... Vi åkte in vid midnatt på BF+13 med båda döttrarna, nr2 är iofs född 2 timmar tidigare...
    Grattis!

• Louwa
    Awwww, tack cataleya!

Skulle blivit igångsatt imorgon men min lilla dotter ville komma ut igår( måndag) morse kl:5.56. Det roliga är att alla säger att andra barnet kommer tidigare... Vi åkte in vid midnatt på BF+13 med båda döttrarna, nr2 är iofs född 2 timmar tidigare...

Grattis .)
    Liam 100212 ♥ Elliot 110525 ♥ Lillasyster bf 130110 ♥ louise.brickarp.se
  • Bubblan1984
    Awwww, tack cataleya!

grattis till tjejen! Hoppas ni mår bra!

Här är 120 dagar kvar till bf :) 3 veckor kvar till tvåsiffrigt :)
    *Bulan beräknad till 20 februari 2013*
  • Stampan

Tack alla!

Känns lite vemodigt att lämna tråden nu efter 9 månader här! Lycka till alla!

• Cataleya

Stampan, hoppas att allt gick bra! Du får gärna berätta mer om du vill via mejl eller så :) tänk nu är hon här, det lilla livet! Vemodigt är bara förnamnet, jag är här inne och
    Kollar dagligen och ja, du vet, Thyra är 4 1/2 månad nu haha!

• MissMA

Nere på ensiffrigt nu !!
    9 dagar kvar .
    Har dock legat med "värkar" sedan i söndagsmorse och har börjat öppna mig och slemproppen är borta .
    Och barnmorskan gissa på bebis innan veckans slut ! Så nu hoppas jag bara att hon har rätt ! =) 

Bf 2 November 2012 <3
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?