Hur många dagar har ni kvar till BF?
Haha, fick svar iaf!
Hos min lilla inneboende händer ingenting, absolut ingenting..,
Haha, fick svar iaf!
Hos min lilla inneboende händer ingenting, absolut ingenting..,
Ok, trodde de skulle komma tidigare och tidigare... Har ingen lust att vänta till +13 som förra gången eller längre... Håller iaf tummarna för dig!
Då var jag inne på +8 eller i vecka 42 nu... Jippi...!
Du ska alltid vara värre!
Emme emme: jag vet det är trist men grattis till att du får en pojke!
Blivandemamman: jättesöt liten kille!
BF+9 idag... Känner ingenting heller...
Men lilla birdie!
Gogirlie: asså det där lät lockande men jag trodde ryggen skulle gå av igår efter några minuter av dammsugande!
Jag har färdknäppat till förbannelse förra gången och lite nu, ingen gång har det funkat! Tror mer det är tillfällighet men e ju kul att pröva...
Undrar om jag ska börja räkna på ett annat sätt, är ju på bf+9 men kan ju köra nedräkning till igångsättning istället, 5 dagar kvar.... 24:e smäller det definitivt om det inte smäller innan...
BF+10 eller 4 dagar till igångsättning!
Blivandemamman: Tack! Dottern kom på +13
BF+11 eller 3 dagar kvar till igångsättning!! Känns inte lika jobbigt när man kan räkna ner istället!
BF+12... 2 dagar till igångsättning!
Awwww, tack cataleya!
Skulle blivit igångsatt imorgon men min lilla dotter ville komma ut igår( måndag) morse kl:5.56. Det roliga är att alla säger att andra barnet kommer tidigare... Vi åkte in vid midnatt på BF+13 med båda döttrarna, nr2 är iofs född 2 timmar tidigare...
Tack alla!
Känns lite vemodigt att lämna tråden nu efter 9 månader här! Lycka till alla!
Cataleya: Ja allt gick bra, kan försöka inboxa dig när jag kommer hem.
Lycka till nu ni som är nära! MissMA, hoppas bm har rätt!
Grattis Ellinor!
Hejar på er som ligger på övertid, vet ju hur jobbigt det är eftersom båda mina kom på bf+13! Nu är minsta två veckor idag så ut kommer de!
Lycka till fru Lindell, hoppas bebis kommer snart! Båda mina kom +13, verkar vara en bra dag!