• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • härliga sommar

Har gått över med en dag idag... Ville föda tidigt då det varit så sjukt tungt, men tydligen inte!

♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • AG11

87 dagar kvar. Tur sonen fyller år, man firar jul o nyår o firar mig så hinner tiden kännas som den rullar på lite snabbare tills februari

♥☆° Gosse född 111223 °☆♥ Bf 130222 °☆♥
  • Suil

BF+4.

Trodde det var pågång i natt/i morse då jag vaknade upp med "mensvärk" och fick klocka värkar. 5 minuters mellanrum i ungefär 2 timmar, sen försvann dom bara, poff! Har just varit hos min barnmorska (hade ett inbokat möte) och hon kände efter och sa att det var ett "gynnsamt läge", att tappen var mjuk/mogen men att tappen fortfarande pekade lite bakåt. Frågade om det automatiskt betyder att det dröjer flera dagar till men det sa hon att det inte behöver göra. Bara bebisen bestämmer sig för att titta ut så kommer den att göra det. :) Hon kände i alla fall huvudet långt, långt ner och det var tydligen bra. Så jag fortsätter att hoppas att lilla bebisen snart är hos oss. (Även om jag ställt in mig på en lååååång väntan)

♥ Bloggar på enligtsussie.blogg.se
  • jesslaw

Suil, håller tummarna att bebisen kommer snart!!! Värkarna kanske kommer åter snart!!!

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?