• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • ferrarigirl

jag har 29 dagar kvar, men hoppas på tidigare  Skrattande

• Nallepuhmamma
    43 Dagar kvar.

Dagarna går ju så jäkla sakta fram!!!

HUR får man dagarna att rusa fram?
  • kg8

2 dagar, eller 2 år Trodde att den skulle vara ute för länge länge sen...
    Går runt och är öppen 3 cm och slemproppen gick i fredags, när jag var hos BM i torsdags så sa hon när hon kände på bebisens huvud att den stod i precis rätt förlossningsposition och att hon skulle bli förvånad om bebsin inte kom under natten, absolut senast under helgen. Men nu är det måndag morgon och den evisa bebisen håller sig kvar...

• Nallepuhmamma
    kg8 skrev 2010-07-26 09:13:16 följande:
    2 dagar, eller 2 år Trodde att den skulle vara ute för länge länge sen...
    Går runt och är öppen 3 cm och slemproppen gick i fredags, när jag var hos BM i torsdags så sa hon när hon kände på bebisens huvud att den stod i precis rätt förlossningsposition och att hon skulle bli förvånad om bebsin inte kom under natten, absolut senast under helgen. Men nu är det måndag morgon och den evisa bebisen håller sig kvar...
    Hehe en busig unge du har där inne hihi
  • kg8

Ja lite väl busig tycker mamma, lyssnar inte alls på vad jag har att säga Vet inte hur det här ska sluta om den inte ens vill göra som jag säger nu...

• BaraCarolina
    Edda2 skrev 2010-07-26 07:47:28 följande:
    Äntligen tvåsiffrigt 99dagar
    hihi det har jag på ons då är det 99 för mig.....
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?