Inlägg från: Rollindynamite |Visa alla inlägg
  • Rollindynamite

Hur många dagar har ni kvar till BF?

den kära leken skrev 2010-08-26 09:27:07 följande:
    BF+8 Ska in till MVC nu och se vad dom har att säga.
    åh lyllo, själv måste jag vänta tills imorgon :(
  • Rollindynamite
    den kära leken skrev 2010-08-26 14:53:24 följande:
    De sa inget vettigt. Men fick tid för överburenhetskontroll på fl på onsdag morgon. Inga starka tecken ännu. Hoppas det sätter fart snart.
    Jasså jobbigt att de dröjer så länge till överburenhetskontrollen då! Jag som hoppades på o få en redan på måndag. men sån tur har jag väl inte.. ja hoppas också det händer ngt snart, jag känner inte nått :O
  • Rollindynamite
    den kära leken skrev 2010-08-27 13:50:29 följande:
    Hoppas det går bra och att ni får tid till FL redan på måndag som du vill!
    Fick på onsdag jag med :P överburenhetskontroll + evetuell igångsättning. Men hoppas h*n kommer innan!
  • Rollindynamite
    den kära leken skrev 2010-08-27 20:40:03 följande:
    Ja nu håller vi tummarna för att det sätter igång innan onsdag. 
    verkligen =)
  • Rollindynamite

Bf+10, FAKTIST så tycker jag ändå tiden går fort, kan vara en tröst till er som e rädda för o gå över, att ALLA tycker inte de e pina o pest :) Man kommer ju ändå närmare till o ha sitt barn :)

• Rollindynamite
    den kära leken skrev 2010-08-28 11:31:21 följande:
    Jag har lite varannan dag. Snart e dom här. Inom en vecka ska vi gosa med våra barn. Så är det bara!
    Jasså hehe, jag tycker hela tiden att de går skit fort, tack o lov! Jaa det ska vi :D:D
  • Rollindynamite
    den kära leken skrev 2010-08-30 13:17:32 följande:
    Grattis!
    tyvärr går det segt :/ Skulle ringa tillbaka när värkarna e tätare men de verkar som de dröjer!
  • Rollindynamite
    Edda2 skrev 2010-08-30 15:36:28 följande:
    Så började min första förlossning, fast började smått vid 8 tiden teckenblödning vid 12 och vid 18.30-19 var vi på förlossningen och 2.29 var han född
    jobbigt o vänta på att värkarna ska komma tätare! Men om de inte blir tätare idag då? E det inte bra o komma in på koll iaf då eller ska man se om man får någon sömn denna natt ist då och se om ngt händer imorgon?
  • Rollindynamite
    Edda2 skrev 2010-08-30 15:43:43 följande:
    Om de inte är så jobbiga och du klarar dig hemma  så försök vara hemma skulle det bli jobbigt och du inte kan vila/sova så tycker jag du ska ringa så du kan få något så du kan vila upp dig!
    Det är jätte drygt att vänta och om det är din första så tar den första fasen lite tid tyvärr ialla fall oftast gör den det.
    Passa på att äta något med mycket fett så du orkar med en eventuell förlossning.

Hur mycket mellanrum är det mellan värkarna nu?
    joo jag klarar mig ju hemma men tänker att man kanske ska kolla ändå med tanke på att jag hade teckenblödning men de verkar inte sätta igång på riktigt, kanske behöver hjälp på traven? Nu har jag inte haft någon värk på säkert en timma :(
  • Rollindynamite
    Rollindynamite skrev 2010-08-30 16:30:00 följande:
    joo jag klarar mig ju hemma men tänker att man kanske ska kolla ändå med tanke på att jag hade teckenblödning men de verkar inte sätta igång på riktigt, kanske behöver hjälp på traven? Nu har jag inte haft någon värk på säkert en timma :(
    hade nu en värk igen, hoppas de inte dröjer så länge till nästa..
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?