Inlägg från: Cataleya |Visa alla inlägg
  • Cataleya

Hur många dagar har ni kvar till BF?

nytt 10 tal i morgon, + 10 ;)

• Cataleya
    Stampan skrev 2012-06-10 09:07:05 följande:
    Nej fy cataleya! Det är så drygt, dottern kom på +13 och man tyckte det aldrig tog slut ju!
    Ja man blir tokig! Har ändå massa kännigar, värka på ungefär 10 min mellanrum ( men det är ju på alldeles på tok för länge) som vägrar bli täta sedan i tordags kväll, och knappt hanterbara, ingen sömn,  och en rygg som nästan går av vid varje värk , fick en "godispåse" på förlossningen igår kväll, lyckades sova lite iaf. Och det var guldvärt! 
  • Cataleya
    Stampan skrev 2012-06-10 09:21:11 följande:
    Känner igen det där, skillnaden är att när jag åkte in så hade jag lyckats öppna mig 6 cm och fick ingen sovdos som jag åkte in för... Annars så började ju mina värkar på en torsdag och plågade mig tills jag åkte in på lördag kväll! Nu kan det ju inte bara vara långt kvar! Lycka till och hoppas på bebis absolut senast imorgon, fast helst idag!
    Vad gullig du är!Hjärta När man pratar lite med folk, verkar det som många haft såhär att det börjat flera dagar innan bebis kommit.
  • Cataleya

Stampan, haha ja du sa ju det! Men värkarna började ju i torsdags och blev värre hela tiden fram till söndag natt då jag kved mig i soffan, måndag morgon orkade jag inte mer, skulle bara till förlossningen och hämta sov dos men jag var visst öppen 5 cm och inte skulle jag få sova utan föda barn. Blev inskriven vid 9 på morgonen så förlossningen tog tid för jag var ju utmattad redan när jag kom in men nu så är hon här, och du hade rätt ;)

• Cataleya
    Stampan skrev 2012-06-22 07:47:51 följande:
    Grattis rocketqueen! Vilken tur att du slapp igångsättning men vilken lurifax till son du har!

Idag är det 109 dagar kvar så nytt tiotal och nästa tiotal så är jag ju under 100!!!
    säger ju det går fort som tusan, heja dig Cool
  • Cataleya
    Stampan skrev 2012-07-18 08:01:29 följande:
    Grattis!

83 idag och har tydligen hoppat in i tredje trimestern och 8:e månaden idag med. Det är mycket nu!
    Nu du, inte långt kvar :D
  • Cataleya

Hoppas nu sista tiden går ännu fortare
    Tack snälla, nej jag undrar vart tiden tar vägen, hon är ju 1 månad och 1 vecka nu !

• Cataleya

Stampan, men nu kan ju bebis komma när som. Men de är inte kul ned övertid :( hoppas du slipper gå över så många dagar iaf... Fasen så fort tiden går.

• Cataleya

Så spännande Stampan! Du måste uppdatera dagligen min lilla tjej blev 4 månader i torsdags...

• Cataleya

Stampan, hoppas att allt gick bra! Du får gärna berätta mer om du vill via mejl eller så :) tänk nu är hon här, det lilla livet! Vemodigt är bara förnamnet, jag är här inne och
    Kollar dagligen och ja, du vet, Thyra är 4 1/2 månad nu haha!

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?