• Pumsig

BF Oktober

följer gärna med här jag plussade i går så nu så nu ligger våran nummer två och gror i magen:D
    har ni några typiska grav. symtom??

• Pumsig

okej men det kommer nog e ju lite olika om man har några eller inte. är det första barnet??

• Pumsig

har mått lite små illa men annars helt okej. åh första barnet e riktigt spännande kommer ihåg att jag va super nervös för allt å hela tiden letade man små teken å kände efter hur man mådde.

• Pumsig

jo man kan läsa sig riktigt orolig ibland hehehe kommer ihåg när jag va i 9e månaden sist å jag satt och läste om typ allt som bara kan gå fel vid en förlossning så här i efterhand kan man ju skratta åt det men då va jag helt gårtfärdig å livrädd. men det gick riktigt bra iaf:D

• Pumsig

insåg idag att konditionen försvunnit helt skulle gå fram och tillbaka till dagis i dag som ligger 5 minuters gångväg bort å jag var helt slut när jag kom dit stackars personalen måste ju trott att jag sprungit ett maraton innan:D

• Pumsig

jodå molvärk till och från och lite illamående på morgonen. hur mår ni andra nu då??

• Pumsig

jag har ett barn sen innan:D är ganska svullen  om man jämnför med förra gången men man ska tydligen få mage fortare med andra barnet vad jag hört:D så vi är nog normala:D

• Pumsig

Mamsaa: oj hahahahaha undrar hur man ser ut med 5-6e barnet då^^

hemi21: angående missfall  så är du inte ensam om att vara rädd jag hade ett mf i spetember i höstas och har oroat mig  ganska mycket. jag sa det när jag var på mvc ch skulle få en tid för inskrivning. så jag skulle få ett ul i vecka 10 då dom tidigast kan göra ett sa hon. men jag tror det är olika för jag vet att vissa gjort vul i vecka 6-7. men prata med mvc som du går till och säg att du är orolig och så vidare så får du säkert hjälp. 

• Pumsig
    Hemi21 skrev 2010-01-29 10:17:19 följande:
    Tack, ska på inskrivning på tosdag, ska be om det då. Jag hade oxå mitt missfall i september. Hur långt var du gången?
    jag var i vecka 14 så det var ett sent mf men fostret hade dött i vecka 6 så kroppen var sen med att stötabort det så det blev skrapning. hur långt gången var du?? ja men be om att få göra ett vul eller ul det lugnar ju alltid att man får se o höra hjärtat:D
Svar på tråden BF Oktober