BF Oktober
följer gärna med här jag plussade i går så nu så nu ligger våran nummer två och gror i magen:D
har ni några typiska grav. symtom??
följer gärna med här jag plussade i går så nu så nu ligger våran nummer två och gror i magen:D
har ni några typiska grav. symtom??
okej men det kommer nog e ju lite olika om man har några eller inte. är det första barnet??
har mått lite små illa men annars helt okej. åh första barnet e riktigt spännande kommer ihåg att jag va super nervös för allt å hela tiden letade man små teken å kände efter hur man mådde.
jo man kan läsa sig riktigt orolig ibland hehehe kommer ihåg när jag va i 9e månaden sist å jag satt och läste om typ allt som bara kan gå fel vid en förlossning så här i efterhand kan man ju skratta åt det men då va jag helt gårtfärdig å livrädd. men det gick riktigt bra iaf:D
insåg idag att konditionen försvunnit helt skulle gå fram och tillbaka till dagis i dag som ligger 5 minuters gångväg bort å jag var helt slut när jag kom dit stackars personalen måste ju trott att jag sprungit ett maraton innan:D
är i vecka 5 :D
jodå molvärk till och från och lite illamående på morgonen. hur mår ni andra nu då??
jag har ett barn sen innan:D är ganska svullen om man jämnför med förra gången men man ska tydligen få mage fortare med andra barnet vad jag hört:D så vi är nog normala:D
Mamsaa: oj hahahahaha undrar hur man ser ut med 5-6e barnet då^^
hemi21: angående missfall så är du inte ensam om att vara rädd jag hade ett mf i spetember i höstas och har oroat mig ganska mycket. jag sa det när jag var på mvc ch skulle få en tid för inskrivning. så jag skulle få ett ul i vecka 10 då dom tidigast kan göra ett sa hon. men jag tror det är olika för jag vet att vissa gjort vul i vecka 6-7. men prata med mvc som du går till och säg att du är orolig och så vidare så får du säkert hjälp.