• Idaar

BF Oktober

heej tjejer!
    Jag hoppas in här också. Har BF 5 oktober. Är i v. 5
    Har någons illamående börjat än?

• Idaar
    BF LISTA:

1 Oktober -
    Mamsaa (22år, B3, Kristianstad)
    Lurven83 (26år, B1, Malmö)
    Pumsig (23år,B2;västervik)

3 Oktober-
    LJ87 (22år, B1)

5 Oktober -
    Idaar (22, B1)

Jag vill inte heller skriva ort och så nu ibörjan då det är bara min mamma som vet om att jag är gravid.
    Men jag kan berätta lite om mig själv ändå Slutade med p-piller i november, försökte med ÄL-stickor i januari och fick ett plus i januari Jag kommer ihåg att jag ville testa med ÄL-stickor för skoj skull och jag sa till min sambo att jag om det inte tar sig denna gången så tänker jag bara ta det som det kommer och jag var super lugn under januari månad. Jag tror att det kan vara en del i det, stressar man och bara vill ha barn NU NU NU NU och kan inte vänta då tror jag faktiskt att det blir svårare.
  • Idaar

fyll på vår namnlista =)

flickor:
    alice
    wilma
    vilja

pojkar:
    dennis
    alvin
    caspian

• Idaar

Mina bröst har också börjat ömma något fruktansvärt nu, kissar gör jag också ungefär 1100000  ggr om dagen!

• Idaar
    Hemi21 skrev 2010-01-31 19:30:35 följande:
    Har fått sådana väldiga humörsvängningar så att jag blir rädd för mig själv. Är lite orolig över min "mensvärk".. Men ska på hälsa samtal ¨på torsdag så får väl fråga om det då..
    Vad är det för sorts humörsvägningar du har? Jag har också det och det är verkligen jobbigt. Jag suckar hela tiden och tycker att allt min sambo säger är allmänt jobbigt. Blir irriterad och arg så att nästan börjar gråta och sekunden senare börjar jag skratta för att jag förstår hur idiotisk jag måste låta när jag ryter till honom utan anledning. Stackars kille!
  • Idaar
    CarroW86 skrev 2010-01-31 21:12:53 följande:
    Är jag helt knäpp som inte känner ngt?? Fast brukar inte ha pms och hade man inte det så brukade det inte bli så väldiga humörsvängningar under graviditeten.. Testerna visar fortfarande positivt iallafall och har varken fått mens eller någon annan blödning.. Ska ringa barnmorskan imorgon och prata lite hade jag tänkt..
    Jag kan säga att jag alltid haft väldigt mycket pms innan. Vilken vecka är du i? Kanske du har turen att slippa symtom ?
  • Idaar
    Lurven83 skrev 2010-01-31 21:56:27 följande:
    ojjoj här är en till med dåligt humör, ryter åt vem som och sen får jag dåligt samvete efter suck.
    ja, det dåliga samvetet är hemskt!
  • Idaar
    Pumsig skrev 2010-02-02 18:22:30 följande:
    någon mer som lider av känslo kaos????
    hur menar du? Idag har jag gråtit hela dagen helt okontrollerat!
  • Idaar
    humlan1975 skrev 2010-02-03 17:52:05 följande:
    Hej tjejer!Jag vet inte än om jag ska joina denna grupp eller ej..Tog ett test (se mitt bildgalleri) och det visar så ofantligt svagt så jag vet inte om det är ett + eller om det är ngt fel på testet..Vad tror ni?Jag har lite molande mensvärk iaf, bör få mens vilken dag som helst.Men håll tummarna att det andra testet som min sambo kommer med snart från apoteket visar lite starkare. :)
    GRATTIS! Självklart är det ett plus, det syns ju på långa vägar. Grattis och välkommen hit
  • Idaar
    Taryn skrev 2010-02-04 00:13:21 följande:
    Halloj, vilken vecka ar ni i? Jag blev tillbaka flyttad pa ultraljudet igar, sa jag ar 5+4 idag..
    5+2 idag
Svar på tråden BF Oktober