BF Oktober
jag är oxå med nu:) har plussat!! beräknad fl 14 okt!! så alltså 4+2! väldigt tidigt å vågar inte riktigt hoppas! första barnet (om det går vägen) har pco- s, men detta var första försöket, helt osannolikt men helt fantastiskt! =)
jag är oxå med nu:) har plussat!! beräknad fl 14 okt!! så alltså 4+2! väldigt tidigt å vågar inte riktigt hoppas! första barnet (om det går vägen) har pco- s, men detta var första försöket, helt osannolikt men helt fantastiskt! =)
Grattis Ulrika82!! Det är så fantastiskt! jag har inte så mycket mer symtom än molande värk, ömma svullna bröst å får springa på toa lite oftare! jag har fyllt 25år för ett tags sen och ska ha en 25års fest med en kompis snart.. vill inte berätta då jag tycker det är för tidigt.. har ni smarta tips hur jag ska kunna undvika alkohol? jag har tänkt dricka alkoholfritt vin men hur ska jag göra för att undvika att det blir misstänksamt när jag har min "egen" flaska medan vi bjuder alla andra ur box + välkomstdrink?.. hur gör man?
hehe tack för alla tips! luriga vi är! vi gravida!! pensilin skulle de aldrig gå på, då måste jag ju vara sjukskriven eller nått!! vi håller på att bygga nytt hus så jag tror alla skulle räkna ut 1+1!! hmm å röker gör jag inte... men det med att låtsas drick å hälla ut var bra! =) tack!! detta är min första graviditet så allt är så nytt! bra med tips!
oktoberbebis: jo men jag å min vän ska ha en fest för 70 pers, det är ju lite dåligt planerat om både jag och min sambo ska vara nyktra för att köra dagen efter! hmm jag är inte den som är ute ofta på korgen men när det någon sådan här fest så brukar varken jag är sambon spotta i glaset.. får hitta nått bra sätt med alkoholfritt helt enkelt!!
jag var på spinning idag, brukar köra med pulsklocka och instruktörerna som varit gravida brukar inte kunna använda pulsklocka för de olika pulserna (man har ju två hjärtan som slår helt plötsligt) jag att pulsen svänger kraftigt. Det gjorde min idag! känns som ett bra tecken! även om jag bara är i v 4 + 4!
jag berättade direkt! blev såååå glad så kunde inte hålla mig =)
nädå! så länge du tränat innan så hittar kroppen tillbaka fort när du väl blir frisk! men tråkigt att vara sjuk + känna av gravidtröttheten! hoppas du mår ok!
kollade emmaljunga cangaroo twin nu och jag tycker nog däcken fram är för små.. vi ska bo på landet så måste vara smidigt att ta sig fram med den i lite terräng.. jaja.. vi får kika vidare!! :)