BF Oktober
Jag plussade i tisdags. har BIM imorgon!! Vilket betyder att om det går bra så har jag bf någon gång i mitten av oktober!! men är sååå orolig för missfall!!
Jag plussade i tisdags. har BIM imorgon!! Vilket betyder att om det går bra så har jag bf någon gång i mitten av oktober!! men är sååå orolig för missfall!!
När ni nämner det där med kosten så har jag de senaste dagarna ätit mer och nyttigare frukost!!
Jag har ätit folsyra i 5 dagar nu! jag frågade också på apoteket och blev rekomenderad en med bara folsyra.. :)
Ja, man måste ju kunna lita lite på dom på apoteket iaf! :D jag skulle nog börjat med det om jag vore du.. ne det kom ingen mens! phuu.. känner mig lite mindre orolig nu :)
Ja, nu har vi funnit varandra igen! haha.. Jag mår fortfarande bra, känner inga symptom än.. förutom att mitt... ENA bröst har blivit större o ömmare! hoppas de andra också blir lite större snart... hur mår du nu då sessan1985
Och jag väntar på att dom ska ringa från MVC 13.30! :) Hoppas det går bra för dig
igår hade jag så ont i magen att jag knappt kunde röra mig!!! trodde det va missfall.. men idag känns det som vanligt :)
jaa.. jag blev ju livrädd! men eftersom jag inte blödde något så väntade jag tills idag o idag var smärtan som bortblåst :)
Jag äter jätte mkt jordgubbar och så länge bebisen är i magen så kan man äta det hur mkt som helst. det är om man ammar som man inte ska trycka i sig allt för mkt för att bebisen kan utveckla nån form av allergi då.. så har jag fattat det för iaf :)