Inlägg från: drömmaromsmått |Visa alla inlägg
  • drömmaromsmått

BF Oktober

Jag plussade i förrgår på Bim-4, efter att ha kämpat sedan 2005 känns det helt overkligt.
    Enligt fl har jag bf 19 Oktober.

Är jätte orolig för att få mf när vi äntligen har fått det här plusset, det första över huvudtaget.

Har molvärk i magen, rapar non-stopp kan inte äta en vanligt portion och det känns som jag ska drunkna i mitt egna saliv, det här känns toppen än så länge =)

• drömmaromsmått

Det är så jäkla härligt att testa om och om igen, idag tog jag ett cb och eftersom jag har massa lh-tester också ville jag testa och se hur det blev och fick fullt utslag även på det =)
    Det är så jag kan hoppa runt och skrika av lycka

• drömmaromsmått
    Delfinis skrev 2010-02-08 16:01:15 följande:
    vilka veckor är ni i?vad kommer visas om man gör ett test i v 6,?läst att man inte får positivt svar då ...
    jag är i slutet på v.4 på onsdag börjar v.5
  • drömmaromsmått

Hur mycket känns det runt livmodern hos er andra?
    Jag får små vågor då det värker till ordentligt, och jag nojjar ju inte mindre över det eftersom det har tagit oss sån här lång tid att ens få till en graviditet.

Är livrädd för att få mf nu när vi äntligen har lyckats.

• drömmaromsmått

Tog tjuren vid hornen och ringde till mvc nyss och fick tid nästa vecka på onsdag eftersom jag känner mig lite orolig och vi har genomgått alla dessa behandlingar för att ens komma hit.
    Så jag blir inskriven i skiftet mellan v.5 och v.6

• drömmaromsmått

Önskar jag också kunde vara glad åt värken i magen, men jag är livrädd att det ska vara något, ja ja det släpper väl lite smått så snart jag passerat BIM.

Känner mig super töntig som nojjar så här mycket, men det är allt som maler runt i huvudet på mig än så länge.
    Somnade på soffan idag precis som jag gjort varje dag den senaste veckan och vaknade av att telefonen ringde sen fick jag super ont igen och paniken kom krypandes och höll i sig tills värken släppte.

• drömmaromsmått

Sitter och väntar på att gyn i skövde ska öppna sina telefoner =(
    När jag klev upp imorse gick jag på toa och när jag torkade mig fick jag blodblandade flytningar på pappret.
    Försöker att inte oroa mig men det här är min värsta mardröm, det får bara inte vara ett mf!!

• drömmaromsmått

sandraaa01 skrev 2010-02-10 10:19:01 följande:
    Jag hade också lite lite blod ca 2 dagar innan BIM, blev såklart jätte orolig men de försvann direkt, och nu har det gått mer än en vecka.. och inget mer blod! det var bara en dag.. och pyttelite, man stressar upp sig för mkt :) Är du också från skövde?
    Väntar på att doktorn ska ringa idag, jag bor mellan mariestad och skövde i Tidavad.
  • drömmaromsmått

De kunde varken säga bu eller bä, läkaren sa att jag kunde komma in först om två veckor, det känns så långt borta =(
    Men å andra sidan har jag inte fått något mer blod sen 6 imorse och all smärta jag haft de senaste dagarna är också borta om det är bra eller dåligt vet jag inte.

Min mens brukar alltid börja med att jag får en spotting ca ett dygn innan mensen ska komma och mellan spottingen och mensen brukar det vara helt tomt på blod så jag vet inte om det är positivt eller negativt det här.. usch så jobbigt.

Har ju inskrivningen nästa onsdag i alla fall så de kanske kan se något då om jag ber riktigt snällt.

• drömmaromsmått

Hej Jeskan =)
    Kul att vara i samma tråd igen fast av roligare anledning =)

Det har inte kommit något mer blod alls sen imorse, så jag känner mig lite lugnare men helt lugn kommer jag inte vara fören på fredag då jag kommit förbi hela BIM perioden.
    Har inte heller lika ont som igår men nu på kvällen fick jag kramp efter att ha varit på toa och kissat.

Svar på tråden BF Oktober