Inlägg från: Miamorebambino |Visa alla inlägg
  • Miamorebambino

BF Oktober

Hej går bra att jag hoppar in här?
     Är i v 5 enligt FM kalender. Ska på Vul den 3 mars där kommer jag få veta mer. Ser att det är många som upplever den dära hugg känslan.Så ont det kan göra.
    Fy va nojig man känner sig. Först så letar man efter grav symptomer,sen när man väl får den stora feta pluset så blir man nojig,speciellt om det är första graviditet.Man känner sig aldrig avslappnad.Kan inte tiden gå lite fortare.

Ps: Blev gravid igenom IVF och längtar efter till VUL då jag får se om det är en eller 2 pluttar{#lang_emotions_smile}

• Miamorebambino

Hej
    Hoppas att allt är bra här inne? Nu måste vi hålla de onda andarna borta från denna tråd. Alla goda symptomer är välkommna ,tas emot med öppna armar.

• Miamorebambino
    anja1661 skrev 2010-02-11 07:33:50 följande:
    jag e orolig...jag har inga symtom! det jag känner är konstant hunger och att humöret är i obalans! (jag är en häxa).jag har inget mol i magen, inget illamående, inga ömma bröst.....med mina två andra så började alla symtom i v6-7 och jag e ju "bara" i v5 nu....så om jag har riktigt tur så kommer de igång nästa vecka...jag hoppas verkligen det!!!!!hur var det för er andra? när kom alla symtom??tror ni att det e något fel iom att jag inte känner så mycket??
    Jag känner exakt likadant som dig alltså nästan ingenting. Kanske de e för tidigt jag är i v5
    Kissar ofta det gör jag.
  • Miamorebambino
    ÄlsklingsAdam skrev 2010-03-12 10:58:37 följande:
    Hej alla! Varit borta ett tag..gjorde nämligen ett tidigt vul pga utomkvedes i höstas och fick beskedet att de är 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TVILLINGCHOCK!!!!! BIG TIME!!!!!!!!! Har fortfarande inte smält det och stundtals känns det riktigt jobbigt! Hur ska det ska det gå?? Med 3 småbarn? Jag har aldrig känt mej som en tvillingmamma,för mej har det varit nog jobb med 1 barn! Men men det blir nog bra... Annars JÄTTE trött,äter lergigan mot illamående,totalt stopp i tarmarna och extrem huvudvärk. Superhungrig hela tiden och kommer bli hur STOR som helst! Ha ha vad underbart det är att vara gravid! Kram
    Grattis vet hur det känns! Spännande

Och det med hunger,bäst att vänja sig.Du kan bli väkt mitt i natten av hunger{#lang_emotions_smile}
    Hoppas att illamåendet går över snart
Svar på tråden BF Oktober