BF Oktober
Hej får jag vara med här Har BF 10/10 med 4:e barnet
Hej får jag vara med här Har BF 10/10 med 4:e barnet
Jag behöver inte handla någonting i klädväg, i alla fall inte om det blir en tjej Har 1 låda med neutrala kläder och 2 lådor med kläder i 50/56. Jag är kissnödig hela tiden och det är svårt på jobbet när jag inte kan gå på toa när som helst. När jag kom till jobbet i förrgår kväll var jag kissnödig redan när jag kom men hann bara in genom dörren så fick jag höra Vad bra att du kom vi måste ned och hämta barn. Höll på att gå åt innan vi var tillbaka på avdelningen igen. Har nu varit på jobbet i 3 tim och redan hunnit kissa 2 ggr
Jag ska ringa BM i morgon tänkte jag. Har redan fått berätta för några på jobbet då jag inte kan utföra vissa arbetsuppgifter.
Jag försökte ringa BM idag men det var bara upptaget hela tiden.
Jag ska försöka få semester från v.30 och sedan går jag hem med HP= Havandeskapspenning v.33
Jag missade att ringa till BM idag då jag först var uppe med dottern 3 tim i natt och sedan satt och väntade på att VC skulle ringa upp så att hon kunde få komma dit.
Välkomna alla nya Jag kommer att skriva på lite udda tider då jag jobbar natt. Inte så lätt att sitta på dagen hemma och vara aktiv. Jag hoppas på att få tag på min BM på måndagmorgon.
Jag har slutat dricka kaffe tycker att det smakar gammalt även om det är nybryggt.
Ska snart iväg och jobba igen men är sjukt trött, fick bara sova 6 tim efter nattens jobb. Så det blir nog en tung natt.