Inlägg från: Lindsey |Visa alla inlägg
  • Lindsey

BF Oktober

Lägger till mig med i listan :) BF 7/10

BF LISTA  Oktober

1:
    2: - Sozzo
    3: - Hemi21 - Ella1986 - LJ87
    4:
    5: - Idaar
    6: - Jamtland4ever
    7: Lindsey
    8:
    9:
    10:3busfrön
    11:
    12:
    13: - mkTvOo5
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:Familjen Rockström
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

• Lindsey
    Mamma till W skrev 2010-05-16 21:58:52 följande:
    Hej tjejer! Nu är jag tillbaka efter ett fantastiskt bröllop! Enda negativa av vår dag är att mina fötter svullnade upp igår och har varit någon storlek större även idag! Är det någon av er som känt av något sånt? Kom inte i mina skor idag så lite problematiskt har det varit och aj aj aj vad ont det gjort! =) Men det är det värt! Efter den dag vi hade igår! Är i vecka 21 nu så halvvägs är passerat, dvs kortare tid kvar än jag gått här och räknat!! =) Det känns bra! =)
    Jag har haft ont i hälarna i flera veckor, alltså inte delen av hälen där man trampar, utan baksidan av foten om du förstår :P Det gör jätteont att gå så fort jag har ett par skor som har en kant över hälen, som typ alla skor har ju :P Vet inte vfr, det gör inte ont när jag trycker där men så fort jag har skor på mig! Det är båda hälarna och i alla mina skor och har aldrig haft så innan så är säker på att det har med graviditeten att göra.
  • Lindsey
    Mamma till W skrev 2010-05-16 22:13:39 följande:
    Skönt att jag inte är helt ensam med krämpor i fötterna! Du får flytta in i tofflor! =) På mig är det ovansidan som svullnat upp.. Ser ut som en pensionär när jag kollar mina fötter! =) men lite har gått ned sen inatt!
    Jaa, blir detta värre får jag flytta in i mina fula, men jättesköna scholl badtofflor i sommar! Används just nu som inneskor på jobbet, haha! Jag som precis har köpt ett par jättesnygga rosa converse som jag inte ens kan använda just nu om jag inte går jättesakta och försiktigt pga hälarna, så typiskt! Trodde inte man fick problem med svullnad och ont i fötterna så tidigt, men har som sagt känt detta i flera veckor.
  • Lindsey
    anja1661 skrev 2010-05-24 16:05:10 följande:
    nu har vi varit på rul!! trots att jag väntar mitt tredje barn så slutar jag aldrig att förundras! tänk att man kan gå in och se så pass bra! alla kroppsdelar och organ satt där de ska och h*n sparkade på som en tok!! och precis som jag hade på känn så har jag moderkakan i framvägg....jag har lixom känt lite dova sparkar...(svårt att förklara) jag trodde det var en pojke men vi väntar en flicka! hon ska heta Julie (Juli). mysigt med en till lite tjej här hemma...*ler*
    Grattis :) Väntar flicka här med!
  • Lindsey
    2små2stora skrev 2010-06-01 18:46:38 följande:
    Nu har vi varit och kollat upp bebisen i magen och allt var bra med honom som det visade sig vara.
    Grattis till pojken :)
  • Lindsey
    2små2stora skrev 2010-06-01 21:10:35 följande:
    Åttan skrev 2010-06-01 19:29:30 följande:
    åå grattis..
    Tack

Vi passade på att köpa en ny bil idag också En Reanault Espace 04 med 7 sittplatser blev det.
    Måste nog också köpa en ny bil snart. Har en nissan note och den är ju inte så stor. Så har jag hundbur i bilen med så det är nog helt omöjligt att även få in en barnvagn i den! Måste ha ngn med stort bagageutrymme.
  • Lindsey
    Jamtland4ever skrev 2010-10-11 20:02:21 följande:
    Hejsan. Skulle meddela att jag fick en liten dotter igår klockan 20:48. Hon var beräknad den 8:oktober
    Grattis! :D
Svar på tråden BF Oktober