drömmaromsmått skrev 2010-02-13 07:05:42 följande:
Har era tarmar börjat bli annorlunda redan? Jag måste gå på toa minst 4 gånger per dag, och kisseriet ska vi inte ens snacka om. Och ändå äter jag inte särskilt mycket för det går inte ner, igår var jag ute och åt med en kompis som jag lärt känna genom vår barnlöshet de lyckades på ivf och är inne på andra barnet i v.20 servitörerna skrattade gott när hon beställde två dagens till sig själv och jag satt och försökte fortfarande trycka ner min portion när hon ätit klart allt. Sen någon timme senare blev det fika men jag fick inte i mig min semla utan höll på att kräkas istället. Otroligt hur tidigt saker och ting sätter igång ändå, om det är så här i v.5 ska det bli intressant att se hur det blir framöver.
ja. vissa dagar så får jag inte gå på toa överhuvudtaget å vissa får jag gå fler ggr... tarmarna jobbar ju sämre.. därav den uppblåsta känslan antar ja... vissa dagar kan jag äta hur mycket som helst å vissa dagar mycket mindre...
Är tvungen å gå upp å kissa en 2 ggr/natt.. litejobbigt då jag inte brukar behöva göra det.. men det är väl en vane sak antar ja...