BF Oktober
jag är hunrig men vet inte om det är inbillning det också;)
jag är hunrig men vet inte om det är inbillning det också;)
carroW86:förstår hur du känner, samma här..är också orolig....
carrow85:du får gärna berätta vad barnmorskan sa för jag känner inte heller ngt, inga symptomer..skall ifs fråga min barnmorska imorgon på hälsosamtalet med...
skönt att höra.tack...men man är antagligen inte lugn förrän man har fått se den lille;)
samma här..inatt kom illamåendet och allt jag äter kommer bara upp....det kan väll inte vara bra för barnet?försöker att äta men har ingen aptit alls...kan inte jobba om jag mår så här....var dessutom på hälsosamtal idag...det gick bra och hon sa att det är inget att oroa sig om man inte har ngr symptomer...skall dit nästa vecka igen och ta prover...sen får man inte titta på hjärtat förrän v 17 om jag minns rätt...känns långt dit....
folsyra tabletter skall tydligen räcka..men sen är det viktigt att äta mycket som innehåller järn som tex blodpudding
jag har också svrt att äta de små mellanmålen..frukost, lunch och middag e jag bra på men mellan målen måstte skärpa mig:)
anja1661..jaså du känner inte heller mycket att man är gravid..jag är v 6+5 och jag känner inget, ibland kan man känna lite molvärk men absolut inte ngt att klaga på eller så..vill känna mera....
jo, vi har också pratat namn...kill namn så har vi Theo och flicka har vi Amanda:)
tycker också gravida kvinnor är jätte fina..längtar därför att få en sån fin rund mage...just nu känns den bara svullen och fet;)
jo, aptiten finns ifs men det tänker maninte mycket på...den stora symptomen är illamåendet och det vill jag känna av lite...detta är mitt första barn så man vet ju inte vad som är bra eller dåligt;)
ulrika 82:grattis..va roligt..hur känner du dig?
vilka veckor är ni i?vad kommer visas om man gör ett test i v 6,?läst att man inte får positivt svar då ...
v aknade idag att jag hade ont i magen, nedre delen utav magen på höger sida, en sådan där obekväm känsla.kan inte sova längreDet gör inte ont att man ´skriker typ´men det känns ont....har ni haft det?det är inte molvärk för det e inte så långt nere.kan det vara att det är för att det växer i magen eller skall man oroa sig?
idaar:jag var lika nojig jag, jag hade inga symptomer som helst, brösten förändrades inte, mådde inte illa,kände inget förrutom lite molvärk då och då men inget annat.Sen fick jag se den lille i v9 och allt såg bra ut, så du behöver inte oroa dig, njut att du slipper allt det jobbiga, det kan komma sen.Mitt illamående kom v 10,ifs varade den inte så länge men den kan komma;)
ni som kännt av eran bebis, känner ni något varje dag?jag brukar känna varje dag något, antingen en spark eller att den trycker men nu har har jag inte kännt på 2 dagar:(
hehe, jag kände precis likadant...;)
Ul:ultraljud
VUL:vaginalt ultra ljud
MA????vet inte,missafall???