• Mamsaa

BF Oktober

Pumsig skrev 2010-01-29 08:14:08 följande:
    Mamsaa: oj hahahahaha undrar hur man ser ut med 5-6e barnet då^^hemi21: angående missfall  så är du inte ensam om att vara rädd jag hade ett mf i spetember i höstas och har oroat mig  ganska mycket. jag sa det när jag var på mvc ch skulle få en tid för inskrivning. så jag skulle få ett ul i vecka 10 då dom tidigast kan göra ett sa hon. men jag tror det är olika för jag vet att vissa gjort vul i vecka 6-7. men prata med mvc som du går till och säg att du är orolig och så vidare så får du säkert hjälp. 
    ja harregud.. jag vill inte ens tänka på det ;D
  • Mamsaa
    BF LISTA:

1 Oktober -
    Mamsaa (22år, B3, Kristianstad)
    Lurven83 (26år, B1, Malmö)
    Pumsig

3 Oktober-
    LJ87 (22år, B1)

5 Oktober -
    Idaar
  • Mamsaa

Jag är kanske knas.. hihi.. men har ni tänkt ut ngr namnförslag??

• Mamsaa
    Pumsig skrev 2010-01-29 22:09:37 följande:
    har några namn sm jag gillar men man vet ju aldrig vad det blir men följande namn gillar vi:bella, amanda, märtha och leialove, alvin och wilmerfinns en massa andra namn vi gillar med men dessa e högst upp just nu:Dfast våran linus skulle heta vilmer när han låg i magen men som sagt det blev en linus:D
    Okej då är de inte bara jag som är tokig och tänker på de allaredan :P hihi

de va ju fina namn!

Jag har också lite listor haha..

Wilma, Alice

Alvin, Dennis
  • Mamsaa

fyll på vår namnlista =)

flickor:
    alice
    wilma

pojkar:
    dennis
    alvin

• Mamsaa

Vad gör man om inte karlen är hungrig??? så tråkigt o äta själv alla de tusen ggr man vill äta ;D

• Mamsaa

Hahaha jaaa :D nu fick ja min vilja igenom till slut iaf ;)

• Mamsaa
    Pumsig skrev 2010-01-31 08:08:25 följande:
    hur har ni det i dag allihop??
    Det är bra här, känner mig alltid så trött tråååkigt..
    Mina bröst blir värre o värre de spänner och har sig jag kan inte ligga på mage och sova för då gör de ont plus att jag mår illa... knasigt!

Aptiten är de inge fel på iaf ;D
  • Mamsaa

Min första graviditet kände jag ingenting någon gång under graviditeten förutom lite ont ryggen mot slutet och såklart sparkar under graviditeten

• Mamsaa

Jag har fått tid till hälsosamtal på torsdag :D

Svar på tråden BF Oktober