Inlägg från: LurvensFrö |Visa alla inlägg
  • LurvensFrö

BF Oktober

asså vilken sjuk läsning, det är ju inte dem för det första som ska leva med barnet det är ni som är gravida, låssas för tusan annars som någon sa! Blir så arg. Är dem avundsjuka att dem inte är inga längre och kan skaffa barn eller vad är problemet.

Jag förstår inte, ni är väl 18 år allihopa, annars kan jag ju förstå lite men inte annars. 18 ja då bestämmer man själv och föräldrarna får vara glada för ens skull åtminstone.

{#lang_emotions_demon}nä nu går jag och lägger mig innan jag börjar koka

Längtar ♥BF~101001♥ futurum-nobis-est.blogspot.com
  • LurvensFrö

god morgon tjejer heh eller god middag kanske.

Idag är jag inte lika trött och helt plötsligt börjar man fundera.Är det ok och så vidare? Men det är väl bara att njuta. Hungrig som tusan är jag men först lunch kl 12. =( får väl ta en knäcke macka så länge.

Ett litet krux är att min mage svullnat som tusan, och man känner sig tjock, folk borde redan kunna ana, vägde mig dessutom idag och har redan gått upp 4,7kg sen pusset =( så inte konstigt.

• LurvensFrö
    anja1661 skrev 2010-02-24 20:22:46 följande:
    jag blir 28 nästa torsdag och vi väntar tredje barnet...hmm..jag som hade tänkt låta mamma vara med på förlossningen denna gång. syrran var med på min andra och jag var med på hennes andra...mamma har varit så avis så jag tänkte att hon kunde få vara med i bakgrunden...men nu vete fasiken asså!! e de inte ens glada för oss så har hon inget där att göra!! tur att man har några veckor på sig att fundera innan beslutet måste tas är sååå rädd att gå upp massor då ajg redan bär på massa övervikt....har hittills faktiskt inte gått upp något!!med 1an gick jag upp 26 kilo och med 2a 15 el 16 kg.....hoppas på mindre denna gång.
    ja man har ju lite tid att fundera

Ja jag hoppas ju att det saktar upp snart hihi. Vill inte blir hur tjock som hellst. haha men man får ju tänka på att det är ju för något bra. En bebis.
  • LurvensFrö

hej det gick jätte bra, den lill* sprattla till flera gånger efter jag skratta till under undersökningen hihi, och hjärtat slog fint och läkaren sa att allt såg jätte bra och jättefint ut. Läkaren blev också till sig och bara: Ser du? Den rör sig.
    Hon var så go. Hon sa även slappna av och njut och var lycklig över din graviditet, då kommer allt gå bra.
    Har en bild under starka bilder nu. Kunde till och med se små armar och men som stack ut och fick en helt ok bild där man ser det. Är så lycklig och blev framflyttad en dag. Min kille blev också rörd och glad och vi fikade efteråt och så gick vi förbi en barnvagnsäffär. Blev på riktigt för han nu.

• LurvensFrö

Nä nu hoppas jag in här. Var inne för längesen och fick bf 30 sep, nu blev jag flyttad tillbaka till 1 oktober.

Ser att det är ul på g. Själv gick det bra och vi väntar en pojke!

LJ87: Ska ni till emmakliniken för köns ultraljud?

• LurvensFrö

här i malmö kan man få det vid ul v 32(3D), jag vill egentligen tidigare men sambon tycker vi kan spara dem pengarna och då vi kan få det gratis v 32.
    Så jaja jag får stå ut och vänta.

• LurvensFrö
    Mamma till W skrev 2010-05-11 18:15:10 följande:
    Vi kommer också göra 3D-ul! Kostar visserligen en halv förmögenhet, men det är det nog värt! De tipsar mellan 27-32 att genomföra det, för att det sedan kan bli svårt då bebisen är så stor. Så vi har planer på typ vecka 28-29, det ligger ju ganska i mitten av deras rekommendationer! =)
    hoppas då jag blir kallad v 32 och inte senare
Svar på tråden BF Oktober