• IdaVi

BF Oktober

Hemi: Vad skönt för dig! Här får man inte börja förrän vecka 25, och med sommaruppehåll osv så blir det nån gång i augusti för min del. Annars är det bara att försöka använda bältet

Soffi: Ja, det är perfekt!!

~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • IdaVi

Sammandragningar är kroppens sätt att öva för förlossningen. Så så länge det inte gör ont är det ingen fara. Men visst känns det lite skumt. Minns att jag fick mycket såna i slutet sist, speciellt när jag hade ansträngt mig (eller haft sex {#lang_emotions_embarassed}).

• IdaVi

jeskan: Vad bra med en läkare som kollar upp dig ordentligt! Hoppas det löser sig med jobbet, men viktigast är ju att du och pyret mår bra

Vad duktiga ni är som tränar. Jag är totalt förslappad. Nävars, det stämmer nog inte. Jagar ju en dotter, tar långpromenader och fixar i trädgården. Men förutom det så tränar jag inget just nu. Men snart blir det vattengympa för min del

Ego: BM ringde hem till maken förut och ville flytta RUL-tiden från onsdag till torsdag. Men jag är på tjänsteresa på torsdag och kan inte då. När jag försökte ringa dom så var telefontiden slut Skit, vet inte hur vi ska få ihop en ny tid med tanke på våra tjänsteresor...

• IdaVi

Här har vi en till som råkat fuskat lite med "farliga" ostar. Det är ju extremt ovanligt att man blir sjuk av ostarna så jag skulle inte oroa mig.
    Som sagt, man kanske skulle börja knarka istället. Det är tydligen jättebra för fostret

På onsdag är det äntligen dags för RUL! Som vi väntat! Hoppas allt ser ok ut. Man är ju alltid lite nojjig

• IdaVi

Mollan: Välkommen hit!

3Busfrön: Mums, vilken bra idé! Förra gången hade jag iofs ingen matlust trots 36 timmar utan mat och plus kräkningar. Men den här gången har jag beställt en annorlunda förlossning (snabb framför allt)

• IdaVi

Jordgubbar är ju både gott och innehåller järn och nyttigheter. Mums! Tungan ute

• IdaVi

anja: Bra jobbat! Jag hade också jätteont i huvudet i början, men det har gett sig nu tack och lov.

Var på RUL igår och allt såg bra ut så det känns skönt

• IdaVi

3Busfrön: Tack
    Oj, vad billigt! Är de bra? Har aldrig testat Huggies. Köpte däremot Coops eget märke med easy up-blöjor till Ida och de sitter riktigt dålig på henne. Hon är nog för smal för dom, för bajset harmnar utanför och blöjorna åker ner

• IdaVi

3Busfrön: Ok, du får meddela om några månader

jeskan: Vad tråkigt!

Amen vad trött jag är... Får INGET gjort på jobbet, helt okoncentrerad. Inte bra det här...

• IdaVi

jeskan: Så har jag också känt, inte bara här utan även i andra trådar. Men jag brukar läsa dina inlägg, dock är det svårt att svara ibland. Men som sagt, jag ser dig och alla andra, även om jag inte alltid svarar.
    Lycka till med bebisen om vi inte ses mer!

Svar på tråden BF Oktober