BF Oktober
jag ska på inskrivning den 24 februari hoppade över hälsosamtalet denna gång var ju på det i höstas inna mf så jag vet ju vad som gäller sa dom:D jag äter ckså mitt val kvinna och åksjuketabletter mot illamåendet:D
jag ska på inskrivning den 24 februari hoppade över hälsosamtalet denna gång var ju på det i höstas inna mf så jag vet ju vad som gäller sa dom:D jag äter ckså mitt val kvinna och åksjuketabletter mot illamåendet:D
någon mer som lider av känslo kaos????
oj var ett tag sedan jag skrev nu har haft sjuktbarn hemma så har inte varit mycket tid över. går både magsjuka å förkylning på dagis just nu så det e fullt upp sjukdommarna byter av varandra.
vad gäller mig själv så kommer symtomerna och går lika snabbt mådde illa på morrnarna förra veckan men denna veckan är det bättre är hungrig konstant så sambon tycker jag börjar bli dyr i drift humöret svänger hit och dit. hur är det med er andra??
någon mer som är öm i "tjejmagen"???
jag har haft ont lite till och från i dag har haft det tidigare i veckan med fundera på om det kunde vara växtvärk. jag kommer ju inte ihåg hur det var sist jag var gravid minnet är förkort ibland
skönt att höra att det är fler som sagt kommer ju inte riktigt ihåg hur det var när jag vänta linus men jag var nog öm i magen då med fast jag inte vill minnas det hur ska ni fira alla hjärtans dag nu då?? jag fick rosor igår och i dag ska vi i väg på middag hos min mormor så det blir ng en mysig dag med god mat bara aptiten är som den ska!
trött och fryser konstant:D mår lite illa på mornarna med annars e allt bra. har haft lite ömmage och ömma bröst.
är också från småland dock från västervik
nu har vi fått se det lilla fröet i magen :) blev så verkligt nu när man fick se den lill* :) så nu väntar vi på nupp den 6 april ska bli spännande:) hur e det med er andra???
jag blev tillbaka flyttad en vecka så är i vecka 9+3 :D jag var livrädd när jag låg där att det inte skulle finnas något eller att det skulle avstannat men så fick jag se en lite skrutt å ett pickande hjärta så alla negativa tankar försvann:)
kännt dom första sparkarna nu o det e bara så mysigt!!! hur e det med er andra mår alla skapligt bra???