Inlägg från: Lurven83 |Visa alla inlägg
  • Lurven83

BF Oktober

Jag vill med handla en massa Men väntar iag till mitt vul den 25/2 och ser allt bra ut så kan jag nog köpa nått litet. Annars ska vi nog vänta med det mesta. Men man vill ju kunna köpa ett impuls köp

Längtar ♥BF~101001♥22 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83

Förresten har börjat få gå upp på morgonen och kissa. Innan jag ska upp sen får jag sova igen suck.

• Lurven83
    thweni skrev 2010-02-03 10:44:04 följande:
    Usch, inatt drömde jag att jag fick missfall och blödde. Inte alls kul. Hoppas det inte var en sanndröm.. :(
    man brukar drömma tvärtom har jag hört

Och oftast är det ju bara rädslor man hanterar i drömmarna, jag drömmer mycket mardrömmar nu som gravid.
  • Lurven83
    My World Of Sin skrev 2010-02-03 10:53:46 följande:
    Får man vara med här? Fick mitt första svaga + i lördags Har efter det gjort en massa test som visar +! Har så himla svårt att förstå eftersom vi försökt ett tag! Tror jag har BF runt 14 okt
    Grattis och välkommen! Jo det känns ju overkligt det där plusset. Men det är så sant så Kommer först tro det riktigt när jag går på vul! *längtar*
  • Lurven83
    CarroW86 skrev 2010-02-03 11:53:54 följande:
    Har läst en massa om att många ska göra vul, gör man alltid det? Har ju bara sätt sånta ul där de kletar den kalla krämen på magen och gör ul så :).. Nu börjar illamåendet komma för mig vilket faktiskt känns helt fantastiskt för nu börjar det kännas mer verkligt.. Har också börjat känna av hormonerna, idag började jag gråta till Biggest Loser, vilket kändes hel skumt helt plötsligt så grät jag bara :P
    hihi jo det känsliga känner jag igen, men jag blir mesr arg hihi.

Och att illamåendet är på g suger tycker jag, fick en riktig attack för en stund sen och tänkte jag kommer spy när som. Men jag har tagit med ett packet knäcke bröd så här sitter och smular vid datorn på jobb
  • Lurven83

5+5 här

Längtar ♥BF~101001♥21 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83

jag ska inte på inskrivning förän 19 mars, är då 12 veckor. Hälsosamtal skippar jag då jag var på ett förra året.

Men ska på vul den 25:e åh vad jag längtar.

Längtar ♥BF~101001♥21 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83
    anja1661 skrev 2010-02-04 20:12:21 följande:
    jag har fått, nu i kväll, en rejäl halsbränna vilket gör att jag mår lite illa....när kom illamåendet för er andra? jag tror bara att detta e något övergående....det blir nog mer o värre om nån vecka eller två..
    mitt kom mest nu i v 6 men köpte postafen som var min räddning
    Längtar ♥BF~101001♥20 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83
    Mamsaa skrev 2010-02-04 23:35:55 följande:
    Hallå på er!Jag var ju på mvc idag och hon flyttade på mitt bf datum till den 29september :( hoppas jag får va kvar i oktober tråden ändån? för på riktiga ul lär dem väl ändå flytta fram bf ;) stor kram
    haha klart, ja det gör dem säkert hihi, jag undrar också om jag flyttas bak, har ju bf 1/10 vilket är på gränsen. Men vi får se den 25 feb först hihi.

Killen tyckte jag kunde ringa akuten redan nu och säga att jag har ont i magen för att få komma in akut. Men jag tycker det lite är att fresta ödet. Jag står ut dem 20 dagar som det är kvar att se den lill*
  • Lurven83
    TessJH skrev 2010-02-05 09:30:13 följande:
    Nu har jag pratat med BM, hälsosamtal 18 feb och inskrivning 18 mars! =) Spännande!! =)
    vad skoj, jag har inskrivning 19 mars
Svar på tråden BF Oktober