Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

BF Oktober

Monki skrev 2010-02-15 12:24:38 följande:
    Jag läser på NKC i Nynäshamn. Jag ska praktisera på något som heter Ösmohemmet. Jag pratade precis med min kontaktperson där och det lät som att jag ska få praktisera med barn som har autism, men hon återkommer imorgon till mig. Vilken skola går du i och vart ska du praktisera?
    ooh de låte rju hur roligt som helst
    jag ska praktisera på huddinge sjukhus på Urologen.
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • MariaOMarkus

Jag fryser oxå mkt och sen blir jag jätte varm och sen så fryser jag igen..jobbigt värre

• MariaOMarkus
    anja1661 skrev 2010-02-16 14:15:57 följande:
    pluggar du på KI? jag pluggar på södertörn!
    jag pluggar på Lärgården som ligger inne på söder
  • MariaOMarkus

Lurven - va kul att de gick bra för er :) brukar känna mkt mer verkligare för killar då de sätt bebis på vul/ul :)

Den 4 mars ska vi på vul & inskrivnin :) ska bli spännande..vi är nyfkna på om det är två där inne =)

Sala & JochG - välkommna

• MariaOMarkus
    Jamtland4ever skrev 2010-02-26 13:51:39 följande:
    hur mår alla här inne idag? Jag mår relativt bra mår lite illa men inte lika mycket som det har varit. När ska alla köpa saker till bebisen om ni inte har gjort det? Jag vill köpa något litet men vågar inte ännu.
    jag mår illa,hela dygnet ska de mås illa..även huvudvärk har jag börjat få nu oxå :S inte så kul när man redan ahr en liten här hemma :/

vi väntar nog till rutin ultraljudet för och se vilket kön det är..är det en kille så blir det att inköpa lite andra kläder än  rosa som vi har till lillflickan :)
  • MariaOMarkus

Hej
    får man vara med här? har BF i oktober jag med

• MariaOMarkus
    Lägger oxå till mig =)

BF LISTA  Oktober {#lang_emotions_gravid}

1:
    2: - Sozzo
    3: - Hemi21 - Ella1986 - LJ87
    4:
    5: - Idaar, Soffi83, Jeskan
    6: - Jamtland4ever - CarroW86
    7: - Pumsig
    8:MariaOMarkus
    9: - Emeliiieeee