Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

BF Oktober

Monki skrev 2010-02-15 12:24:38 följande:
    Jag läser på NKC i Nynäshamn. Jag ska praktisera på något som heter Ösmohemmet. Jag pratade precis med min kontaktperson där och det lät som att jag ska få praktisera med barn som har autism, men hon återkommer imorgon till mig. Vilken skola går du i och vart ska du praktisera?
    ooh de låte rju hur roligt som helst
    jag ska praktisera på huddinge sjukhus på Urologen.
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • MariaOMarkus

Jag fryser oxå mkt och sen blir jag jätte varm och sen så fryser jag igen..jobbigt värre

• MariaOMarkus
    anja1661 skrev 2010-02-16 14:15:57 följande:
    pluggar du på KI? jag pluggar på södertörn!
    jag pluggar på Lärgården som ligger inne på söder
  • MariaOMarkus

Lurven - va kul att de gick bra för er :) brukar känna mkt mer verkligare för killar då de sätt bebis på vul/ul :)

Den 4 mars ska vi på vul & inskrivnin :) ska bli spännande..vi är nyfkna på om det är två där inne =)

Sala & JochG - välkommna

• MariaOMarkus
    Jamtland4ever skrev 2010-02-26 13:51:39 följande:
    hur mår alla här inne idag? Jag mår relativt bra mår lite illa men inte lika mycket som det har varit. När ska alla köpa saker till bebisen om ni inte har gjort det? Jag vill köpa något litet men vågar inte ännu.
    jag mår illa,hela dygnet ska de mås illa..även huvudvärk har jag börjat få nu oxå :S inte så kul när man redan ahr en liten här hemma :/

vi väntar nog till rutin ultraljudet för och se vilket kön det är..är det en kille så blir det att inköpa lite andra kläder än  rosa som vi har till lillflickan :)
  • MariaOMarkus

Hej
    får man vara med här? har BF i oktober jag med

• MariaOMarkus
    Lägger oxå till mig =)

BF LISTA  Oktober {#lang_emotions_gravid}

1:
    2: - Sozzo
    3: - Hemi21 - Ella1986 - LJ87
    4:
    5: - Idaar, Soffi83, Jeskan
    6: - Jamtland4ever - CarroW86
    7: - Pumsig
    8:MariaOMarkus
    9: - Emeliiieeee
    10:3busfrön,Annumen
    11:
    12:
    13: - mkTvOo5, Evve02
    14:
    15:
    16: anja1661
    17:
    18:
    19:Tifan
    20:
    21:
    22:Familjen Rockström, Lollinona
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:poppiloll
    29:
    30:
    31:
    Malou - Mi amor - Mi vida - BF Okt
  • MariaOMarkus
    LJ87 skrev 2010-04-28 13:05:59 följande:
    åhhh nu börjar de bli spännande... ska på RUL imorn, o e så vaninnigt nervös... fast de e väll ganska normalt... o ja har en känsla av allt kommer se bra ut, har känt de på mig hela graviditeten att vi kommer få en frisk bebis... =) sen får vi se om den lill* vill visa könet imorn... hade varit roligt, inte de viktigaste men hade varit kul o veta... =)
    Lycka till imorgon {#lang_emotions_laughing} va kul att du låter så positiv med annrs brukar alla tro så mkt negativt.
    Idaar skrev 2010-04-28 13:37:41 följande:
    Vad roligt! Själv ska jag på RUL 10e maj. Dagarna går såå sakta. Hoppas också på att få se könet. Har du några ''känningar'' vad det kan vara för kön?
    vi ska på RUL samma dag :) ska oxå dit 10e maj...jag ränknar dagar just nu{#lang_emotions_dreamer}
  • MariaOMarkus
    Mamma till W skrev 2010-04-29 18:46:41 följande:
    Det de inte såg idag var ju hur hjärnan och hjärta ser ut så vi vet ju inte ännu riktigt att det ser bra ut! Ska även be de mäta om min bebis, för enligt mina tidigare vul/ul ska jag ligga två dagar före dagens nya datum. Jag är i vecka 19... Så 20 är väl inte jättesent, är det? Är även i vecka 19 på tisdag, fast då ska jag enligt tidigare ul/vul gå in i vecka 20. a ja, två dagar hit och dit gör ju inte så mycket! Jag tycker om att jag har en bråkstake i magen som vägrade flytta på sig även om jag fick skutta runt i ul-rummet och bm tryckte och hade sig, stramar jättemycket fortfarande sen hon tryckt på min mage! Det är bra att bebis inte flyttade på sig när de var så oförskämda som de var, sa att jag är för fet för att kunna få bra bilder på ul, bara att det är ju många andra som är större än mig som det blir jättebra bilder för!
    För fet för UL ? det är de dummaste jag har hört {#lang_emotions_surprised}
  • MariaOMarkus
    Mamma till W skrev 2010-04-30 08:58:31 följande:
    jepp för fet för ul! Det är jag det.. och ja jag är överviktig, men nej enligt mig själv inte fet! Hörde häromdagen att ökar man 1 cm i midjan har man gått upp 1 kg.... Jag står kvar på samma vikt så jag lär ha "gått ner" i vikt istället... fast magen växer så det knakar! Ja ja, nytt rul på tisdag! och då är jag i vecka 20 enligt tidigare ul/vul och vecka 19 enligt gårdagens. Ska be nya bm om att mäta en gång till!
    men jisses..hoppas verkligen du får en vettig bm nästa gång du ska dit.
Svar på tråden BF Oktober