BF Oktober
oj va alla känner sina bebisar, jag har inte känt något alls än, men jag vet att dn rör sig för de va fullt ös när vi va på ultraljudet, den va så livlig så de kunde knappt mäta... =)
jag har gått upp ca 3 kg...
oj va alla känner sina bebisar, jag har inte känt något alls än, men jag vet att dn rör sig för de va fullt ös när vi va på ultraljudet, den va så livlig så de kunde knappt mäta... =)
jag har gått upp ca 3 kg...
ja e i vecka 18... e första barnet så då e de normalt att man känner första rörelsen mellan vecka 18-22 så ja väntar ivrigt.. =) men som sagt ja vet att den rör på sig iallafall för de har ja sett... =) sen har ja moderkakan i framvägg o de kan hindra känslen lite.. ja hoppas ja iallafall ska känna någon rörelse i vecka 20... =)
kan tillägga att de inte är 3d ultraljud utan ett vanlgit 2D
tjoho, 50% av graviditeten är gjord idag... =) nu känns de verkligen som man kan börja räkna ner på riktigt! =)
hej tjejer!!
måste fråga er en sak... ja har börjat få som mensliknande smärta i nedre buken på höger sida... de börjar när jag rör mig och slutar efter att ha vilat en stund på vänster sida, alltså legat på sidan osm inte gör ont... e ungefär som kramper... tror det är ligamenten som töjer sig men man e ju ltie orolig!
detta har kommit av o till sedan i fredags, i lördags kände ja ingenting... men igår kände ja de på eftermiddagen o kvällen o idag har de börjat nu på förmiddagen...
har ni känt något liknande???
hej tjejer!
kan berätta att igår fick jag såååå otn i ryggen, höger sida, så jag fick åka akut in till akuten... de var till 99% ett njurstensanfall... så nu e de bara o vänta på att de jäkla stenarna ska komma ut... kan säg att ja aldrig haft så ont i ryggen i hela mitt liv o de typ strålade fram mot höger ljumske...
sen hux flux försvann smärtan bara o nu så känne ja lite småkramper...
30 dagar kvar idag... =)