BF Oktober

Mår helt ok idag faktiskt, har ju skaffat postafen och dem hjälper så mycket, vaknade kl 6 på natten och ville spy, tog en postafen med vatten och härdade ut tills dem börja verka sen sov jag gott.

Jag började med kvinna vitamintabletter i början av november eftersom vi då bestämde att vi skulle göra vårt första försök i december. Så har käkat det sen dess. Läser man mycket så får man reda på det. Varför det är bättre att börja käka innan man blir gravid är för att det tar ett tag för kroppen att liksom få upp en tillräcklig halt i kroppen.
Dem jag valt är vitaminer som heter kvinna, där är mer folsyra i än mitt val kvinna, dem har jag också hemme eftersom jag inte hitta mer av kvinna på apoteket. Så äter dem jag har först och sen mittval kvinna. Viktigt att ta 2 tabletter med dem bara för att få 100% av dagsbehovet av folsyra.
Själv gick jag in i v 8 igår och ibland kan jag faktiskt glömma bort att jag är gravid, vilkt då är ett gott täcken då jag mått så dåligt. känns en aning bättre nu och kommer någ gå bra på jobb imorgon.
För mig var allt bra veckan som varot men innan dess var jag som en zombi, men tog en veckas semester och har sovit massor, men tyvärr hjälpte inte det för jag börja jobba idag och känner mig jätte trött. Igen, suck. Men får börja gå och lägga mig i tid. Fast problemet jag har är att jag har svårt att gå och lägga mig i tid. Men det kanske gåt lättare ikväll om man är så trött.
Tjena tjena ett tag sen man var inne. Hoppas allt är bra! Har tyvärr inte orkat läsa tillbaka då det var några dagar sen jag var inne.
Undrar med om det är någon som bloggar om sin graviditet?