• Anonym (Vill ha tips)

Sex på offentliga platser

Hur du någonsin haft sex på en plats där någon kan komma på er? Om så vart hade ni det, och blev ni påkommen?

• Svar på tråden Sex på offentliga platser
  • fishhook

Träffade en trevlig kille på ett uteställe och vi bestämde oss för att bege oss in i skogen intill. Hann inte så långt in. Jag sjönk ned på knä och började göra det trevligt för killen..några minuter in på det hela börjar två vakter patrullera grusvägen 15 m från där vi stod bakom ett träd. Med starka ficklampor började de lysa in i skogen. Å där stod vi, hahaha. Hörde högljudda skratt och "hah nä nä fortsätt ni.." sen gick de vidare.

Hade trevligt med en kille i havet mitt i natten. Vi var inte direkt i det djupa vattnet så, gick där runt någon på stranden hade de sett två nakna kroppar i månljuset i fullt fart..hehe.

• Anonym

Ett medelålders par höll på i mitt trapphus en gång. Jag och mitt lilla syskonbarn tvingades se skiten när vi var på väg ut. Jag ringde polisen.

Ni som är så respektlösa att ni riskerar att dra in andra människor ofrivilligt i ert sexliv - visa åtminstone så pass mycket hänsyn att ni inte utsätter barn för det.

• Magnificent
    Anonym skrev 2010-07-29 02:56:48 följande:
    Ett medelålders par höll på i mitt trapphus en gång. Jag och mitt lilla syskonbarn tvingades se skiten när vi var på väg ut. Jag ringde polisen.

Ni som är så respektlösa att ni riskerar att dra in andra människor ofrivilligt i ert sexliv - visa åtminstone så pass mycket hänsyn att ni inte utsätter barn för det.
    "Ni som är så respektlösa att ni riskerar att dra in andra människor ofrivilligt i ert sexliv"...åh, herregud! Ja, dessa stackars traumatiserade barn. Självklart ska du ringa polisen.
  • beli

På ett torg i Spanien (kvällstid), vid en allmän badsjö (egen klippa dock), mitt på en sandstrand, i bilar, utanför en bil... och säkert på fler ställen som jag inte minns just nu. Hoppas det blir många fler gånger!

Påkommen vet jag inte, beror på om de som eventuellt såg oss på avstånd fattade vad vi gjorde :)

• Anonym

1. På Hultsfredsfestivalen sprang vi in i något undangömt buskage, där jag red min kille. Plötsligt kom ett annat ungt par utstolpande från ett buskage bara några meter bredvid (undrar vad de gjort, hmm....) och såg min vita bak guppa upp och ned på min kille. "Glad sommar!" sa den andra tjejen och de försvann skrattande bort.
    2. Vi satt fast i en lång bilkö från Tysklandsfärjan i Trelleborg en varm sommardag. Min kille hade hetsat upp mig ordentligt och nu sög jag av honom i bilen. Dels gick en kvinnlig tullare förbi bilen två gånger och såg klart vad vi gjorde, dels körde en bil med en man i 40-50-års-åldern upp på vår bils högra sida och satt och glodde in. Kändes lite påkommet, men samtidigt, what's the big deal? Han ville ju uppenbarligen glo.
    3. På ett fik på en rastplats utanför Karlskrona hade vi sex inne på kundtoaletten. Jag satt på handfatet (och jag är definitivt av normalvikt) och vi blev så intensiva att två hyllor ovanför handfatet bara rasade ner från sina fästen i väggen.
    4. På ett tåg i Stockholm med sätena mot varann satt jag och smekte mig under kjolen för att hetsa min pojkvän. Väldigt diskret, eftersom det satt folk i närheten. Jag såg på hans byxor att det gav resultat och när vi kom fram till stationen rusade vi mot toaletterna, men där var det kö så vi hittade en plats runt hörnan, där det stod en massa kartonger och liknande. Jag började suga honom och ungefär halvvägs kommer det två killar från ingenstans med tomma frukt- och grönsakskartonger och bara sätter dem där, typ nån meter bort. En sa "Der där ser ju ut att gå bra" och de bara skrattade.
    5. Vi hade hittat den perfekta gläntan i Slottsparken i Malmö och var där tidigt en morgon. Tagit med frukostpicknick och filt, hela grejen liksom. Inte en annan själ i sikte. Jag låg på rygg medan min kille slickade mig och njöt av sommaren, solen, den blå himlen och allting. När jag tittade ner mot min kille såg jag en äldre man i 60-års-åldern (?) stå längre bort bakom ett buskage och glo på oss och tydligt runka! Jag tror han var ute med sin hund på morgonkvisten, det verkade så. Sedan satte min kille på mig och när jag kollade efter någon minut var gubben borta. Men helt klart att han såg oss.
    6. Rusade in i en trappuppgång dagtid, in vid sidan av trappan där det fanns ett utrymme som var mer ljusskyggt. Min kille satte på mig bakifrån och vi hörde hur folk gick in och ut ur sina lägenheter och till och med passerade i trappan snett ovanför oss. Ingen uptäckte oss i alla fall.
    Känns som jag syndat nog nu i den här tråden. Fast kommer man igång minns man ju alltid mer. Jag återkommer säkert, men hoppas ni alla därute har en skön, kåt och spontan sommar!

• Anonym

Underbara berättelser! Roande och inspirerande och får ju också tips om en hel del platser OM lusten nu skulle falla på när jag är där med killen. Sköööönt! Glad Absolut inte hämningslös men ibland är det bara..ja, ni vet.
    På Colosseum (fint ska det va!) i Rom blev det bara för mycket. Vi hittade det perfekta stället och han tog mig bakifrån. Minns fortfarande känslan av mina händer mot den raspiga stenväggen. Vet inte om nån såg oss, men efteråt såg vi att man definitivt KUNDE sett oss från en slags balkong lite högre upp där. Jag har själv upptäckt par som haft sex, en gång då jag jobbade på Dressman och i en glipa vid skynket man drog för provrummet såg jag en tjej suga av en kille. Det gjorde faktiskt mig lite kåt! Kom in på min systers badrum en gång när vi sov över där och där stod min syster lutad mot tvättstället medan hennes man tog henne bakifrån. Jag tror jag sa Oj! Hej! och sedan stängde dörren. Vid frukosten skrattade vi alla åt det. Hur hemskt är det egentligen? På en strand låg killen och jag och smekte upp varann, sedan gick vi till glasskiosken och hittade där en idealplats med några träd snett bakom, där jag bara vek bikinitrosan åt sidan och tog emot. Då kom ett gäng skolungdomar sneddande över området lite längre bort, såg oss och skrek "Whoaa!" och fortsatte bara gå, skrattande och pratande. Inte lätt att bejaka sin lust alltid. Ska iväg med maken ut på stan nu. Smider redan mina planer. Hoppas det fortsätter komma små erotiska vykort med humorfrimärke till tråden! Kram!

• Faber

Vill bara påpeka att jag som barn sprang på ett par som knullade i skogen. Jag har inte förträngt det, ej heller behövde jag gå i terapi, Vad som hände blev att vi i kompisgänget hade något att prata om i veckor framåt.

Förr i världen bodde man trångt, det var inte ovanligt att barnen fick ligga och höra på när föräldrarna roade sig. Ej heller den generationen verkar traumatiserad.

• Livet är en dans på rosor

Haha ja, många gånger, inte jätteexponerat men tillräckligt med risk för att bli upptäckt. I like it!

• Wild horses

Hej alla!
    Lite ombytta roller idag: var på ett köpcentrum, Center Syd, utanför Lund idag. När jag kom tillbaks till min bil på parkeringen, som är en sådär gigantisk parkering, såg jag ett par i bilen bredvid min. Hon låg i passagerarsätet fram och höll på att suga av honom! Tillika var fönsterrutan halvt nedrullad på hennes sida, så det var verkligen fri insyn. Det var alltså på en helt vanlig parkeringsplats, mitt bland en massa andra bilar. Ingen direkt tanke på att inte synas, alltså. Nej, jag anmälde det inte till polisen eller blev äcklad, men jag stod nog och glodde lite för länge. Hursomhelst, med tanke på allt vi skrivit om här ville jag bara berätta om ett dagsfärskt exempel. Jag satte mig småleende i bilen och körde tillbaks till Lund.

• Magnificent
    Wild horses skrev 2010-07-29 18:00:08 följande:
    Hej alla!
    Lite ombytta roller idag: var på ett köpcentrum, Center Syd, utanför Lund idag. När jag kom tillbaks till min bil på parkeringen, som är en sådär gigantisk parkering, såg jag ett par i bilen bredvid min. Hon låg i passagerarsätet fram och höll på att suga av honom! Tillika var fönsterrutan halvt nedrullad på hennes sida, så det var verkligen fri insyn. Det var alltså på en helt vanlig parkeringsplats, mitt bland en massa andra bilar. Ingen direkt tanke på att inte synas, alltså. Nej, jag anmälde det inte till polisen eller blev äcklad, men jag stod nog och glodde lite för länge. Hursomhelst, med tanke på allt vi skrivit om här ville jag bara berätta om ett dagsfärskt exempel. Jag satte mig småleende i bilen och körde tillbaks till Lund.
    Beautiful! Center Syd rocks!
    Faber skrev 2010-07-29 14:43:23 följande:
    Vill bara påpeka att jag som barn sprang på ett par som knullade i skogen. Jag har inte förträngt det, ej heller behövde jag gå i terapi, Vad som hände blev att vi i kompisgänget hade något att prata om i veckor framåt.

Förr i världen bodde man trångt, det var inte ovanligt att barnen fick ligga och höra på när föräldrarna roade sig. Ej heller den generationen verkar traumatiserad.
    Skönt att höra, Faber. Jag var allvarligt orolig för dig där en stund. Tror inte heller att det går omkring en traumatiserad generation därute. Jag kan tänka mig att polismannen som mottar en anmälan om "Nu får ni faktiskt slå på blåljusen och rycka ut! Det står ett par och har sexuellt umgänge i min trappa! Tänk att min son ska behöva få se sådant!" möts av ett formellt "Jaha, och vad är adressen?" medan polismannen inombords suckar tungt och tänker "Om människor kunde tagga ner lite" innan han ropar ut rikslarm (skit i Palmemördaren) för denna incident, som ju är en klar Prio 1-anmälan. Ha en bra dag, Faber!

- Se nu till att kom i rödaste rappet! Och jag menar inte er i trappan, utan polisen! Seså!
Svar på tråden Sex på offentliga platser