Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Barn i mars 2008 - 9

Tack för länken Agamemnon

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Håller tummarna att det är en bebis Agamemnon

Apropå bebisar så tror jag nog nu att jag har fått sambon att gå med på en tredje
    Jag hämtade precis ut nya p-piller för 3 månader framåt och så sa jag att jag hämtar ut en till om tre månader och när de är slut typ i juli/augusti så sätter vi fart med bebisverkstaden och hoppas på att det tar sig ganska snabbt för jag vill ha en maj-juni eller juli bebis nästa år

Agamemnon skrev 2010-01-25 13:26:27 följande:
    Åh, vad spännande! Hur fick du honom att ändra sig?
    Hehe, han är inte helt 100 än iofs, men det blir lättare och lättare och det är för att han själv vill ha ett barn till egentligen, bara att han ska vara så förutseende hela tiden och oroa sig över att vi måste flytta till större och skaffa större bil.

Är precis hemkommen efter ett dygn i Norrköping. Jag och barnen åkte dit efter dagis igår. Så nu har vi haft mormor och morfar mys med mina föräldrar
    Tog en dag ledigt från pluggandet så resten av veckan blir det hårdkörning verkligen!

Agamemnon skrev 2010-01-26 22:05:50 följande:
    Så mysigt! Det var säkert värt lite speed-plugging. Apropå större bil, gissa vad som hände idag... ena bakdörren på vår nya gamla bil gick sönder!! Det är helt otroligt, vi måste göra något mycket konstigt med våra bildörrar!
    Haha, gick den sönder bara sådär?
    Agamemnon skrev 2010-01-26 22:27:32 följande:
    Yep, jag satt bak och när vi kom hem gick det inte att öppna dörren. Svärfar säger att det är mitt fel eftersom jag uppenbarligen har ett problem med dörrar... Jag lyckades låsa in mig i hans badrum första gången vi träffades och satt fast där tills någon äntligen hörde mina knackningar och rop: "Hello? Hellooo?!" så jag förstår hur han tänker.
    Haha, skrattar så jag dör snart

Jag och min sambo firar 9 år på onsdag. Det ska vi fira med en kryssning den 13 februari tillsammans med min bästa kompis och hennes man.
    Vi var ju ute för två veckor sen och åt mat och gick på bio, det var vårat sätt att fira på tu man hand och så blir det denna kryssning med dem

LitenBlomma skrev 2010-01-29 10:02:08 följande:
    Vad kul!! Jag har aldrig varit på nån kryssning, får jag kanske ordna till nästa bröllopsdag. (Ja, jag kan stava till bröllop, var bara lite stressad igår )Vi ska checka in vid 15, gå en sväng på stan, duscha och basta i relaxen, äta middag på restaurang vid 18 och sen parta loss hela natten. Sovmorgon och hotellfrukost, kan det bli bättre!?
    Det tycker att du ska göra Är så kul och mysigt med en kryssning.
    Här blir det oxå party hela natten lång och sovmorgon och STOR frukost dagen efter
    SchumiFerrari skrev 2010-01-29 11:10:40 följande:
    Idag mår jag  verkligen piss.... Mannen kunde inte laga bilen igår utan måste  ta det ikväll... superkul att sitta själv en  fredagkväll när han är i garaget.... Tur att vi ska gå ut imorgon.. Har fått tag på en generator för 700:-
    Usch då..
    Men man klarar att sitta själv oxå Jag sitter själv oxå ikväll för sambon jobbar som dj. Imorgon oxå. Och i stort sett alla lördagskvällar sitter jag själv för sambon jobbar då.
    SchumiFerrari skrev 2010-01-29 11:24:59 följande:
    Jag är inte van att vara själv på fre-lör kvällar. Min man har ett jobb 8-17 mån-fre. Annars är han  hemma eller så gör vi något ihop. Just nu behöver jag min man hemma eftersom att  jag inte mår så bra men vi  måste oxå ha en fungerande bil... Jag har en historia av sjuksrivningar pga depressioner. Tid fylld med medicinering, självdesktruktivt beteende i form av att äta godis, kakor mm, skurit mig... mm. Därför är det väldigt jobbigt just nu för mig när det inte är som vanligt i min vardag. Men nog gnällt.. Hoppas att ni andra har det bra!
    Låter inte bra.

Min sambo har oxå ett vanligt vardagsjobb, det han jobbar på fredagar och lördagkvällar är hans extra jobb, eller snarare hobby.
Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9