Inlägg från: sthlmfilur |Visa alla inlägg
  • sthlmfilur

Barn i mars 2008 - 9

Hej!
    Jag har oxå hittat hit.. fast jag har varit väldigt mycket borta ett tag från den andra tråden med.. men det är mest för att dygnet har för få timmar just nu=)
    hoppas det är bra med er? här rullar det på skolan har börjat för 2 veckor sen och det går faktiskt bättre än jag trodde men det är ändå väldigt svårt.. det är jätte mycket information..

Emiliya 080304 & Imran 090214 - yagubova.blogspot.com
  • sthlmfilur

här sitter man super nervös.. ska ha min första redovisning imorgon + prov på cell uppbyggnad och jag är så nervös.. hur ska det gå

• sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-01-25 21:30:20 följande:
    Det kommer att gå TOPPENBRA! Första meningen är svårast men när du har klarat den kommer det att flyta på som bara den!  
    japp men har haft en jobbig grupp men det kommer nog gå bra men jag är så jäkla nervös
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-01-25 21:37:53 följande:
    Åh, jag som trodde att du trivdes bra med din grupp? Det kommer ändå att gå bra, sådeså!
    jo jag trivs med min grupp som personer.. men jag har dyslexsi och jag känner att det har satt ribban för högt jag kan inte komma över.. det känns som det står där uppe och jag förstår ingenting
  • sthlmfilur

provet gick galant jag fick 5 rätt av 6.. och redovisningen gick så där.. men vi ska göra om grupperna eller jag och en kille i min klass tog upp saken att försöka para ihop grupper som strävar efter samma mål.. och då visade det sig att det fans fler som tyckte som vi två

• sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-01-26 20:42:23 följande:
    Det låter ju som om det går alldeles utmärkt! Vi har äntligen fått en tid för utvecklingssamtalet (jag är ju så nyfiken! ), nästa tisdag är det dags. Nu tror jag ju inte att de kommer att säga något helt oväntat men spännande ska det ändå bli.
    det gick jätte bra och sen igår eftermiddag var vi nästan hela klassen och åkte skriskor.. gissa vem som hade ont i fötterna igår kväll och har träningsverk idag.. men kul hade vi..
    nu ska jag göra mig i ordning och göra i ordning emiliya sen ska hon på dagis och jag iväg till skolan..
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-01-27 08:57:49 följande:
    Låter jättekul (inte träningsvärken då )! Här har vi hemmadag idag och inga speciella planer förutom det vanliga (tvätt, plock,...). Det ska snöa jättemycket och även blåsa så vi får se om vi går ut (hittills faller inte många flingor).
    har så ont i kroppen så det gör ont att lyfta upp emiliya i barnstolen
  • sthlmfilur
    Agamemnon skrev 2010-02-05 13:12:59 följande:
    sthlmfilur: Såg att du har tagit bort din blogg, hoppas allt är bra med er!
    hej!!
    här går det upp och ner.. men valt att ta bort min blogg för tillfället.. men kanske kommer en ny senare men just nu känner jag att jag inte orkar med det.. men skolan funkar och just nu tycker jag att det är roligt där..

ska ni göra en tråd träff eller??
  • sthlmfilur

jag vill gärna vara med på en träff.. har ni tänkt med eller utan barn??

nej det är oki med mig.. men jag har beslutat att jag ska lämna aliyar.. och det känns tungt har inget sagt till han än..

• sthlmfilur

för mig inga problem för jag bor ju i sthlm.. eller i tyresö.. men men

här går jag bara runt just nu får inte mycket gjort känner mig låg

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 9