Barn i mars 2008 - 9
Nu kom solen igen
Vi ska på sista föräldragruppen idag vid halv tre.

Nu kom solen igen
Vi ska på sista föräldragruppen idag vid halv tre.
Ja det är ju inget vi bara kan smälla upp över en helg
Vi har pratat om det ända sen vi köpte huset men lagt det på is iom ekonomin när jag är föräldraledig. Men vi ska börja med att lägga plattor på framsidan iaf. Fler rum får vi väl drömma om i ett par år till eller iaf tills vi vinner en halv mille
Agamemnon: Vi hade oxå en rutten lördag! Maken fick gräva ute i duggregnet hela dagen. Jag satt inne och tittade på
Igår därimot var det riktigt varmt och gott! Vi satt i solen med t-shirt och solbrillor och fikade, fick lite fräknar på näsan. Meja har däremot brunare händer än mig nu Var ute nästan hela dagen och grejjade och sen grillade vi fläskfilé till middag.
Barnen skiter och spyr Är helt slut och måste nog sanera hela huset när det här är över. Jag mår lite illa och bara väntar på första spyan.
Varit ute och gått i 1½ h, äter lite mat och ska strax hämta Ludde i skolan. Jimmie spydde i morse och har feber men var tvungen att gå till jobbet pga ett viktigt möte. (stackars de på mötet!!! ) Nu är han på väg hem och ska lägga sig. Snart ligger väl jag med och spyr, min fasa!
Agamemnon: Skönt att det inte var vattenkoppor MEN Ludde hade några prickar som vi var bombsäkra på var "det". Sen försvann dem och vi tänkte som du, jaha då var det inget. Men en morgon några dagar efter så var dem där igen och sen var hela han täckt!
Movie: 5 dagar kvar, wiiii!!!
Bobbenn: Vad duktig du är som kämpar med vikten!
LoVm: Vad roligt att praktiken går så bra!
Jag får uppdatera mig mera när jag har tid att sitta här igen!
Här hittade jag listan! Nä, precis, det hade inte varit så roligt för Movie om jag hade vunnit Jag gick efter att hon fick över BF förra gången.
Agamemnon: 14 april, kl. 16:13
Bobbenn: 23 April kl 15:02
Schumiferrari: 24 april kl 06.45
Leos och Vincents mamma: 25 april kl. 10.02
LtenBlomma: 1 maj, kl 02.25
Ly75: 19 april kl 21.12