Inlägg från: calliphora |Visa alla inlägg
  • calliphora

ug, mer eller mindre - ditt stearinljus i vintermörkret

Tråden Light-ug med rollproblem har muterat och återkommer nu i en ny och fräsch upplaga, nr 8 i ordningen närmare bestämt.

Här pratar vi om hur det är att vara feminist och gilla smisk/dominans och en hel del annat närbesläktat. Vi välkomnar alla nya och gamla vänner till att vända ut och in på ämnen som hör till. Inga frågor är för stora eller för små för att tas upp i tråden.

Är undergivenhet en medfödd läggning eller något socialt inlärt?
    Vilket ger bästa smisket?
    IKEAS stekspade eller en hårborste?
    Hur ger man Omsorg på allra bästa sätt?
    Hur håller man barnen ovetande?

Det är exempel på ämnen som nagelfarts tidigare. Vi kör vidare och alla är välkomna!

Tidigare trådar:

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m32726873.html

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m34931298.html

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m37757492.html

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m40708538.html

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43405173.html

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m45907633.html

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m48270500.html

Vilka är vi nu som huserar här i tråden sedan tidigare? Ta en titt på systertråden som inleder sin karriär från och med nu. Det blev enklare att göra så här eftersom många vill ändra i sina presentationer lite nu och då.

Presentationstråd

• Svar på tråden ug, mer eller mindre - ditt stearinljus i vintermörkret
  • calliphora

Jag lämnade frågan om tema öppen eftersom det var lite osäker respons. Men vi väl ha de som inledande tema då kanske - huruvida ett tema skulle tillföra något till tråden.

• calliphora
    MsMagnolia skrev 2010-01-24 16:46:40 följande:
    Nu har han fått för sig att jag ska ta satsen i munnen och svälja... *jag är säkert fånig men jag är lite nervös*
    Tror jag det att du är nervös. Det ÄR faktiskt inte så farligt. Försök få den långt bak och svälj på en gång så känns det oftast inte så mycket.
  • calliphora

Bra Ärla! Det finns gott om plats på sidan för "inte undergiven för jämnan och går verkligen inte med på vad som helst"!

/calli - som sväljer och inte tycker det är så farligt men som får panikkänslor av att behöva låta den rinna ut ur munnen *kväljningar vid tanken*

• calliphora

Det är ju det att vi är så olika. De av oss som lever mer långtgående har ju den läggningen att det blir helt naturligt, och sådant som vi kan tycka är självklart och helt rätt kan för andra vara rena mardrömmen.

Det är viktigt att inte glömma, och jag blir glad när andra vågar uttrycka andra åsikter och gör det utan att dömma.

• calliphora

Vad skulle det vara för tatuering i så fall?

Det hänger ju en hel del på typ av tatuering och var den sitter.

• calliphora
    kaji skrev 2010-01-25 13:31:07 följande:
    verkar inte som om maken bestämt sig helt för det lutar nog åt att den ska sitta i svanken och visa att jag är hans slavinna...
    Tycker det verkar jättemysigt!

Min man har planer på att intimpierca mig i framtiden, jag ser fram emot det trots att jag aldrig har haft intresse av piercing tidigare.
  • calliphora

Fast, om du nu tänker efter, hur troligt är det att du och din man och Ägare kommer separera. Egentligen?

Tatueringar går ofta att förändra så de får ny betydelse. Det går ju också att ta bort dem även om det då ersätts med ärrvävnad.

Jag måste passa på att fråga dig, tror du att dina intimpiercingar skulle vara i vägen om du skulle t.ex. rida (häst)?

Ridning är ju min passion och Han har planer på ett antal ringar. Det vore ju trist att upptäcka att det inte funkade att kombinera de två.

Svar på tråden ug, mer eller mindre - ditt stearinljus i vintermörkret