Ngn som vet produkter där man samlar strek-koder och får ngt? Tips?? :)
Vet ni några produkter där man kan samla strek koder och få ngt om man skickar in?
Tipsa gärna :)
Vet ni några produkter där man kan samla strek koder och få ngt om man skickar in?
Tipsa gärna :)
Det här är inte samla streckkoder men jag tipsar om det iaf. På www.konstbolaget.se/register.php kan man registrera sig som medlem. Det är gratis och samtidigt är man med i utlottning av konst varje månad Tycker jag är bra iaf.
lambi har en kampanj nu, man får en nyckelring om man samlar tre koder och skickar in, fast synd att det inte var större lamm än så
kolla på www.lambi.se för info om tävlingar/samla saker
Om man går med i Leni cluben kan man samla streckkoder från deras sortiment (hushåll & toa papper) och skicka in dessa. Man kan t.ex. få en kopp från Rörstrand av 3 streckkoder. Klubben är naturligtvis gratis!
Gå in på www.leni.com/portal/svenska/club_leni och registrera er. Sedan kan ni dessutom skicka mail till vänner om sajten och när 5 vänner har registrerat sig så får ni en sådan mugg skickad på posten.
Muggarna var väldigt fina faktiskt!
Nu har jag mailbombat mina vänner. Hoppas att jag får muggar
Semper har förutom en jättebra vällingmugg även ett regnskydd till vagnen och en kokbok som man får mot olika typer av streckkoder...
Serla har en kampanj där man kan samla koder till den 31/1-06. Gå in på www.serla.com/portal/svenska/tavlingar/ Fanns bl.a. tofflor med ekorrar på.
Skit ( ) vad jobbigt! Fatta hur mycket toapapper man måste köpa om man ska vara med i alla kampanjer, leni, serla och lambi. Jobbigt!
Och man får en kaffebryggare om man köper 3 kavliprodukter och 3 bröd (minns inte märket)
www.kavli.se/wps/wcm/connect/se/Kampanjer/Erbjudanden/
detta e länken till kaffebryggaren.
Ngn som vet vart man skickar bambino streckkoderna??