• Anonym (Osäker_brud84)

Vad är jag?? hmms?

Jag är en brud, som är väldigt osäker på min läggning, så att seja.

Vet inte om jag är straigt/hetro, bisexuell, homosexuell..

Tänder på att ha sex med kille. eller jaa.. med min man. ej fantasier om med ngn annan man äns, nu förtiden så.

Jag tänder på tjejsex. i fantasin, bilder, videos osv.

men saken är den, att jag har provat på att ha sex med en tjej, ej fullbordat dock.

men det var inte alls så skönt som jag trott.. att ta på ngn annans bröst, och suga osv. det var inte så jätte skönt som jag trott...

men när jag tänker tillbaks på det, så kan jag dock bli lite het på tapeten och inte lite heller, haha..

men vet inte alls.. däremot så tänder jag på gravidsex väldigt mkt=VILL HA MKT!

Men tänder inte alls på killar. inte mer än min egen förstås då. inte som jag kunde göra förrut. när fantasin bara flög iväg då. det gör den inte nu kan jag ju seja. joo. men tjejer kanske. men inget annat! kollar inte på kukar(bilder). eller om jag kollar
    ner på en mans(den). så blir jag inte kåt precis. däremot. så tänder jag mer på tjej & tjej-sex mer. och tjej och kille sex(man&kvinna). men jag skulle inte vilja ha sex med en annan kille. hellre en tjej än en kille ju. mm.. absolut!! varför är det så då??

kollade på fucking åmål. och innan jag hade tjejsex, med den här tjejen då. så tände jag på när dem hånglades med varanndra och det. dock inte nu. men kanske jag blev lite besviken av det sexet med den här kvinnan då?? hon va inte den snyggaste om man sejer så. inte naken iaf. dock inget man tjejer.

ska lägga till en sak: är i ett skedde i mitt liv, där jag inte vet verken in eller ut. mkt destruktivt liv åxå. mkt må dåligt och så då.

och en sak till.. tänder på snygga tjejer!!! Finns mer snygga tjejer, och dem är mer intalande än vad män är. nån som jag tänder mkt på, och vill vill vill. är trekant med min man. jag han och en woman ;) åhhhh det vore nåt det ju.. hihihi...
  • Svar på tråden Vad är jag?? hmms?
  • Anonym (Osäker_brud84)

ps. ursäkta stavningen! stavfel och massa sånt ju!! kanske skrivit nån istä för nåt!!

*ber om ursäkt***

• Anonym (Osäker_brud84)

puffar..

Ngn??

snälla ;P

• jfsebastian

Föreslå 3kant för din snubbe och se om han gillar idén.
    Sen får ni väl hitta en tjej ni båda gillar och testa.
    Pratat igenom det noga innan bara.
    Finns massor av ställen att hitta en extra tjej på. Bodycontact är ett.

Lycka till, oavsett stavningen

• Anonym (Osäker_brud84)

Fjsebastian: Han är heltänd på trekant med. japps.. hehe.. och det kanske blir det svåraste att komma överens om tjej. vi kanske tycker olika å så. spec. vad det gäller bröst och det ju. haha.. men det löser sej nog. *hoppas*.. men svårt att hitta nån som bor nära ju.. mm..

• jfsebastian

Blir det inte bra kanske det är bra att hon INTE bor nära.

Bröststorleken är väl skit samma. Är hon kul, kåt , snygg nog och trevlig med skön inställning så blir det nog bra.

Lycka till.

PS. Bättre om folk ansåg sig sexuella utan andra stämplar.
    Är man trygg i sin sexualitet ska man väl inte lida för andras inställning till homo, bi, trans eller vad man nu är.

• Anonym (Osäker_brud84)

fjsebbe: det är väl inte bröst-storleken som spelar in. hur dem ser ut och så med kanske.

visst är det ett + att hon är trevlig. men i det här sammanhängandet är utseendet viktigast tycker jag :)

• Anonym (ladyish)

Måste du vara någonting då? Känns som du hakat upp dig på att du måste ingå i något samhällsfack. Varför inte bara bejaka det du tänder på och strunta sedan i hur det kategoriseras. Var glad för att du faktiskt kan tända till.

• jfsebastian

Ju snyggare brudarna är i sängen, desto tristare är dom oftast. Klart det finns undantag, men min och mina polares erfarenhet pekar tydligt åt det hållet.
    Snyggaste brudarna tror att det räcker med att var assnygg för att man ska vara bra i sängen.
    Tjejer som inte är perfekta anstränger sig mycket mer helt enkelt.
    Skulle tro att tjejer säger samma sak om perfekta killar, eller killar med hästkuk.

Inställningen gör jobbet, inte enbart utseendet.

• Anonym (Osäker_brud84)

fjsebbe: öhh.. håller nog tyvär inte med. tycker att både hur man ser ut til utseendet. snygg sexig söt eller whatever. det spelar roll. och hur man ser ut när man är naken, har åxå en stor betydelse roll tycker jag.

observera att jag tycker att även utseendet spelar in, på dem som jag väljer som vänner. man väljer ju inte fula vänner. eller man drar väl inte sej till fula människor. iaf inte jag. jag drar mej till coola och smågalna människor, med en såkallad utstrålning

• jfsebastian

Jag tycker synd om dig om ytan är allt och innehållet inget.

Men umgås du med likasinnade så leker ni säkert bra ihop.
    Kaka söker maka.

Själv väljer jag vänner som delar värderingar, intressen och som tillför något att umgås med. Hur dom ser ut spelar ingen roll.

I sängen vill jag ha en attraktiv partner. Om brösten är en storlek mindre eller större spelar inte någon roll alls. Fula brudar tänder jag inte på så dom kommer aldrig dit.

Men korkade brudar, hur snygga dom är är kommer heller aldrig dit.
    Korkade bimbos är helt enkelt inte attraktiva, även om dom ser ut som fotomodeller.

• Anonym (Osäker_brud84)

fjsebbe:

Jasså ok.

kan då upplysa dej om att jag inte har ngra friends.

hade. men förlorade henne tyvär. å nu vill hon inte veta av mej.

utstrålning tycker jag är viktigt. det är allt.

tycker du att man ska se ut som goddag yxskaft då eller? och klä sej fult, rufsig i håret. osv osv.

jag klär mej bra iaf. för jag vill hellre bli älskad som den jag ser ut. än för den jag eh. altså. jag skulle aldrig klä mej såkallad dålig/ful osv osv. skulle skäms då ju. usch jaa..

brösten ska va fina. fasta bröst skulle jag vilja ha. än hängbröst. som jag kan ha ibland. älskar när brösten är fina och fasta. även på andra. men på mej med, vill jag att dem ska vara det ju.

och en sak till som eh viktig. är underkläderna. dem ska va sexiga. typ pusch up. och sprets bh och sånt. men för stora bröst är inte fina heller tycker jag inte. hellre fasta, än jätte stora liksom. mm..

• jfsebastian

Va?

Du kan väl inte bli älskad för hur du klär dig?
    Du blir älskad för den du är.

Du kan bli uppskattad för hur du ser ut, klär dig, för dig etc, men inte älskad.
    Killar kanske tycker du har skitfina kläder, perfekt frisyr, är snygg osv, men man älskar inte någon för det. Dom kanske blir kåta på dig, vill vara med dig för att din yta är fin, men du blir bara ÄLSKAD för den du är, inget annat. Älskad och uppskattad är inte samma sak.
    Jag älskar dig, jag är kåt på dig är inte heller samma sak.

Har du inga vänner kanske det beror på att du inte är mycket till vän.
    Inte om du bara bryr dig om ytan och inte människan.
    Skulle du vilja vara din vän?

Sa jag att jag gillade fula brudar????

Svar på tråden Vad är jag?? hmms?