Vad är jag?? hmms?
Jag är en brud, som är väldigt osäker på min läggning, så att seja.Vet inte om jag är straigt/hetro, bisexuell, homosexuell..
Tänder på att ha sex med kille. eller jaa.. med min man. ej fantasier om med ngn annan man äns, nu förtiden så.
Jag tänder på tjejsex. i fantasin, bilder, videos osv.
men saken är den, att jag har provat på att ha sex med en tjej, ej fullbordat dock.
men det var inte alls så skönt som jag trott.. att ta på ngn annans bröst, och suga osv. det var inte så jätte skönt som jag trott...
men när jag tänker tillbaks på det, så kan jag dock bli lite het på tapeten och inte lite heller, haha..
men vet inte alls.. däremot så tänder jag på gravidsex väldigt mkt=VILL HA MKT!
Men tänder inte alls på killar. inte mer än min egen förstås då. inte som jag kunde göra förrut. när fantasin bara flög iväg då. det gör den inte nu kan jag ju seja. joo. men tjejer kanske. men inget annat! kollar inte på kukar(bilder). eller om jag kollar
ner på en mans(den). så blir jag inte kåt precis. däremot. så tänder jag mer på tjej & tjej-sex mer. och tjej och kille sex(man&kvinna). men jag skulle inte vilja ha sex med en annan kille. hellre en tjej än en kille ju. mm.. absolut!! varför är det så då??
kollade på fucking åmål. och innan jag hade tjejsex, med den här tjejen då. så tände jag på när dem hånglades med varanndra och det. dock inte nu. men kanske jag blev lite besviken av det sexet med den här kvinnan då?? hon va inte den snyggaste om man sejer så. inte naken iaf. dock inget man tjejer.
ska lägga till en sak: är i ett skedde i mitt liv, där jag inte vet verken in eller ut. mkt destruktivt liv åxå. mkt må dåligt och så då.
och en sak till.. tänder på snygga tjejer!!! Finns mer snygga tjejer, och dem är mer intalande än vad män är. nån som jag tänder mkt på, och vill vill vill. är trekant med min man. jag han och en woman ;) åhhhh det vore nåt det ju.. hihihi...