• jfsebastian

Vad är jag?? hmms?

Föreslå 3kant för din snubbe och se om han gillar idén.
    Sen får ni väl hitta en tjej ni båda gillar och testa.
    Pratat igenom det noga innan bara.
    Finns massor av ställen att hitta en extra tjej på. Bodycontact är ett.

Lycka till, oavsett stavningen

• jfsebastian

Blir det inte bra kanske det är bra att hon INTE bor nära.

Bröststorleken är väl skit samma. Är hon kul, kåt , snygg nog och trevlig med skön inställning så blir det nog bra.

Lycka till.

PS. Bättre om folk ansåg sig sexuella utan andra stämplar.
    Är man trygg i sin sexualitet ska man väl inte lida för andras inställning till homo, bi, trans eller vad man nu är.

• jfsebastian

Ju snyggare brudarna är i sängen, desto tristare är dom oftast. Klart det finns undantag, men min och mina polares erfarenhet pekar tydligt åt det hållet.
    Snyggaste brudarna tror att det räcker med att var assnygg för att man ska vara bra i sängen.
    Tjejer som inte är perfekta anstränger sig mycket mer helt enkelt.
    Skulle tro att tjejer säger samma sak om perfekta killar, eller killar med hästkuk.

Inställningen gör jobbet, inte enbart utseendet.

• jfsebastian

Jag tycker synd om dig om ytan är allt och innehållet inget.

Men umgås du med likasinnade så leker ni säkert bra ihop.
    Kaka söker maka.

Själv väljer jag vänner som delar värderingar, intressen och som tillför något att umgås med. Hur dom ser ut spelar ingen roll.

I sängen vill jag ha en attraktiv partner. Om brösten är en storlek mindre eller större spelar inte någon roll alls. Fula brudar tänder jag inte på så dom kommer aldrig dit.

Men korkade brudar, hur snygga dom är är kommer heller aldrig dit.
    Korkade bimbos är helt enkelt inte attraktiva, även om dom ser ut som fotomodeller.

• jfsebastian

Va?

Du kan väl inte bli älskad för hur du klär dig?
    Du blir älskad för den du är.

Du kan bli uppskattad för hur du ser ut, klär dig, för dig etc, men inte älskad.
    Killar kanske tycker du har skitfina kläder, perfekt frisyr, är snygg osv, men man älskar inte någon för det. Dom kanske blir kåta på dig, vill vara med dig för att din yta är fin, men du blir bara ÄLSKAD för den du är, inget annat. Älskad och uppskattad är inte samma sak.
    Jag älskar dig, jag är kåt på dig är inte heller samma sak.

Har du inga vänner kanske det beror på att du inte är mycket till vän.
    Inte om du bara bryr dig om ytan och inte människan.
    Skulle du vilja vara din vän?

Sa jag att jag gillade fula brudar????

Svar på tråden Vad är jag?? hmms?